help gedrag zoontje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

mijn zoontje is nu 21 maanden en hij lijkt de afgelopen dagen wel onehandelbaar
    alles doet ie wat niet mag
    klimt op de rugleuning van de bank, scheelt cm voor ie eraf dondert.
    slaat iedereen en wil niet eten. trapt keihard van zich af met luier omdoen etc.
    niets doen we goed.

ik zet hem wel eens 1,5 minuut op de gang, maar daar gaat hij nu een spelletje van maken.
    ik weet het ff niet meer, misschien omdat het komt dat wij in een grote verhuizing zitten en hij daardoor van slag is.
    maar ik weet niet goed wat ik ermee aan moet

iemand tips of ervaring?!?!?

2. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of de leeftijd:)
    Mijn zoontje is nu 19 maanden en begint nu ook kuren te krijgen. Eerst was het een hele gehoorzame knul met af en toe streken, maar luisterde over het algemeen heel goed. Nu begint dat af te takelen, terwijl ik hem niet anders behandel dan eerst.
    Hier ook de gang of de hoek als hij stout is. En als hij ons dan gaat uitdagen, negeer ik dat gewoon. Dat werkt hier over het algemeen het beste.
    De verhuizing zou natuurlijk ook een logische verklaring zijn, maar denk dat de leeftijd ook meespeelt.
    Ik weet hoe je je voelt:)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je zegt het zelf al de verhuizing. kinderen zijn extreem gevoelig voor veranderingen zeker zulke grote.
    ik weet niet hoever jullie al zijn? belangrijk is om rust en regelmaat terug te krijgen in huis.hij is wellicht gewend aan meer aandacht dan hij nu krijgt door alle drukte? in ieder geval staat zijn leventje zoals hij dat kende op zijn kop en zijn thuis is weg. als alles nog op zijn kop staat misschien even een paar daagjes naar oma of iemand anders vertrouwds.

Deel Deze Pagina