Help zoontje is ziek en drinkt niet!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door This is me, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Please hoppelijk hebben jullie tips voor ons.

Ons zoontje is sinds woensdag avond ziek.
    De eerste 2 dagen had hij koorts en moest hij spugen.
    Vrijdag was dit alles voorbij maar kreeg hij diarree.
    Omdat hij gewoon at en dronk en zelfs weer wat levendiger werd,hebben wij hier niks mee gedaan.
    Maar gister middag weigerde hij ineens elke soort vocht.
    Uiteraard hebben wij sávonds toch nog de hap gebeld.
    Gelukkig mochten wij meteen komen.
    Hij blijkt een buikgriep te hebben en is/was nog niet uit gedroogd.
    Hij kreeg zetpillen tegen de misselijkheid (mogelijk dat hij vanwege de misselijkheid niet wilt eten/drinken)
    Maar nu wilt hij nog steeds niet drinken.
    Als het vanmiddag nog zo eens dan bel ik natuurlijk weer de hap.
    Maar ik hoop dat er iemand hier is die dit verhaal een beetje herkent en tips voor ons heeft.

2. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    houdt het idd goed in de gaten onze dochter is toen ze 4 maanden was idd aan het uitdrogen geweest. Eten is zo erg nog niet maar vocht wel vooral als hij diarree heeft.Hou zijn luiers dan goed in de gaten of de ontlasting dikker wordt dat je ook ziet dat de zetpillen hun werk doen. En blijf toch drinken proberen aan te bieden. Anders bel toch uit voorzorg de dokter wel. Wil je niet ongerust maken maar onze dochter heet hier toen voor in het ziekehuis gelegen. omdat ze opgenomen moest worden en in de gaten gehouden moest worden. Dan kun je beter te vaak aan de bel trekken als te weinig.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nat washandje en daarop laten sabbelen. Is niet veel vocht, maar alle beetjes helpen.
    En zeker even de HAP bellen als ie niet gaat drinken straks.

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's

Gelukkig beginnen volgens mij de medicijnen te werken,want hij drinkt weer :D
    En gelukkig ook uit zich zelf.
    Uiteraard houden wij het nog goed in de gaten,maar voel me nu al een stuk geruster.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mocht hij straks weer niet willen drinken, hier hielpen pakjes drinken altijd heel goed, en knijpfruit, dat ging er altijd wel in. En waterijsjes kan je ook proberen. Beterschap in ieder geval!

Deel Deze Pagina