zoon van bijna 4 vervelend , dwars , slaan,bijten enz

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nancy1981, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    onze zoon van bijna 4 jaar is sinds een paar maanden ontzettend vervelend

Hij slaat , schopt ,knijpt , bijt naar mij en mijn man en is heel erg dwars

Hij wil altijd zin zin hebben
    kan niet stil zitten
    en is hyper actief echt heel erg druk

het is zelfs zo erg dat ik naar zoveel te hebben geprobeerd niet meer zo goed weet wat ik er mee kan doen

HIj gaat bijna naar de basischool maar is nog niet zindelijk en het lijkt hem ook maar weinig te interesseren

zijn er meerdere die dit mee maken met hun kids :(

Ik las op het internet dat iemand ook een ontzettend druk kindje heeft en homeopatise druppeltjes had gehaald
    herkent iemand dit en welke druppeltjes zijn dit :(
    Ik zit er namelijk ook aan te denken dat hij zelf een beetje rustiger word en ook eens kan ontspannen

of is dit betet om niet te doen

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou je adviseren er mee naar de ha of orthopedagoog te gaan. misschien is er een onderliggende reden voor al zijn frustratie? Is hij moe? heeft hij hoofdpijn? of ligt het aan iets anders bij hemzelf? krijgt hij genoeg uitdaging? verveelt hij zich? is de overgang naar school toch te groot. heeft hij wel/geen aansluiting in de klas/omgeving?

dat is de tip die ik je mee wil geven.

3. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    De huisarts heb ik hierover al vaker geinformeerd en zij zegt tot dit normaal is bij een kindje met veel pit
    en tot dit zou overgaan als hij de leeftijd van 4 heeft bereikt :(
    Op het consultatie buro ben ik laatst voor e laatste keer met hem geweest word bijna 4 dus hoef er nu niet meer heen en toen heb ik het ook aangegeven
    er werd me toen gezegd dat ze het wel vreemd vonden dat hij geen interesse heeft in zindelijk worden en dat stichting mee via het cb contact met ons zou gaan opnemen ook omdat hij zo ontzettend druk is , mar heb tot op heden nog niets gehoord

op school is hij daar in tegen weer ontzettend rustig en trug getrokken
    en is zijn spraak onduidelijk ( thuis en ergens anders ook en heeft dan ook al een tijdje logopedie )
    de logopediste zegt het is een mannetje dat je niks moet opleggen want dan doet hij het net niet en idd dat is waar
    maar hij zal toch moeten weten dat er regels zijn en hij niet zijn zin kan krijgen in alles hoe hij het hebben wil ;)

Deel Deze Pagina