of het nou poep of plas is, ze zegt "kijken". dan laat je haar de poep of plas zien en zegt ze "ja" met een grote smile. herkenbaar?
Haha ja hier ook. Sinds een paar weken maar dan vooral als ze gedrukt heeft. Dan wil ze zien of het keutels zijn of dikke drol of vieze euh drap haha. Ze is dus niet de enigste.
Hahaha ja heel herkenbaar! Vooral de poepluiers. Ook van de tweeling. En dat gezicht er dan bij!! Hij vindt het heel vies maar kan het niet laten te kijken.
Ja! Hier ook herkenbaar, ha ha. Mijn dochtertje wil altijd even kijken als ze gepoept heeft. Als ik per ongeluk de luier al opgeruimd heb, dan wordt ze boos.
valentijn leek laatst even een poosje zindelijk te zijn, en nu ineens moet hij weer een luier om en wil meneer ook altijd de iinhoud zien en voor al bij de vieze luiers..
Heel herkenbaar, hier wil hij ook altijd even kijken en trots dat hij is als hij ziet wat hij geproduceerd heeft, het zal er wel bijhoren, hahaha.
Ja hier ook. Ze heeft nu zelf geen luier meer, maar die van haar zusje wil ze ook heel graag zien, vooral de poep .
ja idd, waag het niet om hem al dicht te vouwen want dan is het drama dat ze het niet gezien heeft. Soms lastig als het dunne shit is haha.
Hm, bij Jesse ging het juist andersom. Hij had vier keer op het potje gepoept, en ik haalde dan het potje weg zonder dat hij het gezien had. De vierde keer dacht ik: ik laat het hem zien, was geen goed idee, hij was helemaal in paniek. Vervolgens wil hij niet meer op het potje zitten. Dus nu alweer een week poept hij in de luier.
Haha die gezichten die ze kunnen trekken idd ! Hier zijn hun eigen luiers trouwens niet interessant maar die van hun zusje maar al te interessant ! Alleen wat er nou zo interessant aan is ik heb echt geen idee, het zal wel .
Hier ook een poepenkijker haha Ze wilt ook altijd zien wat ze "gepresteerd" heeft. Maar ze doet al 3 dagen haar behoefte op de wc Trotse mama dus hier ik hoop dat dit aan blijft houden! En dan nog het plassen...
Hier ook hoor: kijkuh, kijkuh! Ik hoopte dat deze interesse het begin zou zijn naar het potje maar daar wil hij nog steeds niks van weten, zonder broek aan
Yup, herkenbaar! En oh wee, als mama de luier in de vuilnisbak gooit zonder dat Jelle gekeken heeft... Dan is hij in staat om hem eruit te halen...