vanaf welke leeftijd gingen jullie met je kindje naar de bieb en liet je je kindje inschrijven ! Wil het wel doen boekjes lenen maar denk dat ze nog te jong is!
mag al vanaf de geboorte volgens mij! voorlezen is voor alle leeftijden. dus gewoon inschrijven en lekker samen gaan lezen!
Ik werk in de bieb en neem al vanaf dat ze een maand of 8 was boekjes voor mijn dochter mee. Ze vind boekjes kijken prachtig.
Wij lezen onze dochter al voor vanaf dat ze twee maanden was. Eerst alleen kijken naar de kleurtjes, nu ze bijna twee is ook lekker verhaaltjes lezen. Ze is dan ook al een flinke tijd lid van de bieb.
Ik heb mijn zoontje met een maand of 8 ingeschreven, geloof ik. We mogen hier maar 3 boeken lenen en het was makkelijker om een eigen pas voor hem te hebben, zodat dat niet van mijn 3 boeken afging. En het kostte niets (tot 18 jaar zelfs gratis).
@luppy, dat is weinig wat je mag lenen! hier mogen kinderen volgens mij wel 8 boeken en/of puzzels meenemen. voor groteren weet ik niet, want ik leen zelf nooit boeken.
Ik heb onze oudste al met een paar maanden ingeschreven. Wat leuk is op de leeftijd van jouw kindje zijn de boeken met flappen erin zoals Dribbel en Muis. Daar kan jezelf ook een heleboel bij vertellen.