hoi hoi ik heb youame's voetjes vanmiddag opgemeten bij scapino en nog steeds heeft ze maatje 22 dit heeft ze al ruim 1 1/2 jaar daarvoor had ze maat 21 is dit wel normaal? ze is altijd klein geweest ze is nu ong 98cm en 12 kilo
Of het normaal is geen idee. Maar hier is Amy 2 en 4 maanden en zit al tegen 27 aan. Nou is ze wel lang , zit denk ik ook net onder de meter nog. Maar papa en mama hebben ook grote voeten. Weet niet of je zelf grote maat heb en je partner.
Mijn neefje van 3 (bijna 4) heeft maat 28/29. Hij heeft wel grote voeten en is 107cm Mijn zoontje is bijna 11 maanden en heeft maat 20 groetjes Ylona
Weet niet wat normaal is, maar Joris heeft maat 24/25 en is bijna 3 jaar... Denk eigenlijk ook niet dat je er wat aan kan doen eigenlijk. Wie weet maakt ze binnenkort een hele groeispurt met de voetjes! Maar lijkt me wel lastig zeg! Maat 22, veel daarin is echt 'baby' en niet erg leuk voor een peuter toch?
Jelina is ook heel erg klein, met 3 jaar 92 cm, maar kwa voetjes toch al maatje 24. Dus ik kan je ook niet vertellen of het te klein is, misschien kan je deze week het cb voor je geruststelling even bellen.
ik heb zelf maat 39/40 en mijn man heeft 45 nee idd de schoenen maatje 22 is niet leuk veel roze of echt van die slofjes of je moet echt een hele dure winkel binnen gaan maar daar heb ik geen geld voor tja je hebt wel nike's in die maat maar die heeft ze al zovaak gehad wil gewoon wat leukers ze groeit wel in de lengte steeds een groeispurt maar der voetjes groeien maar niet mijn zus zegt van ik zou me zorgen gaan maken want dit lijkt me niet normaal
Ik heb het andersom: Mijn zoontje gaat naar 28 toe en moet nog twee worden. Verkoopster probeert me gerust te stellen door te zeggen dat ze uiteindelijk langzamer gaan groeien. Mag ik hopen want anders is ie straks drie en heeft ie maat 40... Ik weet niet of het normaal is eerlijk gezegd. Wat zeggen ze er in de schoenenwinkel over? Mijn schoonmoeder heeft 35 en ik 43,5 dus er zit uiteindelijk in volwassen leeftijd ook veel verschilt tussen. Het lijkt me dus niet heel gek ofzo maar ik weet het ook niet zeker...
Mijn dochter is 27 maanden en heeft schoenmaat 20, ook niet erg groot (lees handig) dus. Maar met een beetje zoeken kun je toch leuke meiden schoenen vinden in deze maten en niet heel erg duur. Want de 1ste loopschoenen hebben we niet meer nodig en roze schoenen hoeven van mij ook niet.
Hier mag ik de zomerschoenen al in maat 29 gaan kopen Maar ze is voor de rest ook lang en wat flinker , dus in het algemeen een fors meiske
Hier nog een hoor met hele kleine voetjes. Sam word in Mei alweer 4 jaar. En ook nog steeds maat 22/23!!!! Heb het toevallig van de week ook laten meten bij Nimco. Zeker wel dure schoenen. Bij Sam past alleen het merk Twins of petit shoes. En betaal je ongveer 80 90 euro voor een paar schoenen. Heb bij de hema nu ook super leuke soort ballerina schoentjes gekocht! vallen ook heel smal, dus leuk voor erbij. Sam is nu denk ik 95cm en 15 kilo!
mijn dochter is ongeveer net zo groot en zwaar en heeft maat 25. flink verschil dus maar goed mama en papa hebben ook grote voeten (ik 41 en papa 45) mijn zoontje kan het nog beter en met ruim 11 kilo en denk nu z'n 78cm leeft hij op voetmaat 20
wij hebben reuze kinderen met grote voeten. Ik denk dat het ook een beetje familie gericht is. ik zoume er geen zorgen over maken anders even op het CB vragen
Mijn zoontje is bijna 3,5 en heeft maat 23/24, dus ook best kleine voetjes. Hij is ca 98 cm en 15 kilo. Ach, ik vind het wel handig, hij doet altijd minstens een seizoen met zijn schoenen en past nu zelfs zijn zomerschoenen van vorig jaar nog. Hoef je tenminste niet steeds nieuwe dure schoenen te kopen, haha. De jongste is in alle opzichten groter en ik zie nu al dat die waarschijnlijk wel op grote voet zal gaan leven.
Luppy: Das inderdaad wel fijn, hier kopen we iedere maand nieuwe schoenen! Ik ga eens informeren naar grote-voeten-subsidie want dit is niet te betalen...
Mijn dochter wordt in juni 3 en ze heeft maat 21 / 22, ook een klein voetje. Ik moet nog nieuwe schoenen voor haar kopen maar de schoen maat 22 zit nog prima. Groetjes Senna
Hier is mijn dochtertje ongeveer net zo zwaar en groot en twee maandjes jonger dan jou meisje .. En iris heeft nu maat 25
Mijn meisje wordt in juli 3. Ze is nu 92 cm en 11 kilo. Ze heeft nu maat 23. Maar ze heeft ineens een groeispurt gemaakt want in de winter past ze nog 21.
fijn om te horen dat youame niet de enige is met kleine voetjes maar wat mij zorgen makt is dat ze wel groeispurten maakt in de lengte maar niet met der voetjes moet zeggen dat ze ook niet echt rent ze probeerd het wel maar na ong 2 meter valt ze en dan ook echt op der neus mijn zoontje rent harder dan haar