Onze zoon is 2'5 jaar en een lieve, vriendelijk, sociale maar pittige jongen. Sinds 9 weken is er een broertje bij en hij is er super lief voor. Maar sinds een paar weken zijn gedrag grrrr. Natuurlijk een hoop veranderingen. Hij luistert slecht, wil zijn zin door drijven. Ik kan de hele dag wel politieagent spelen. Ik hoop gewoon verhalen te horen dat het een fase is.
Haha hier hetzelfde! Het wordt nu langzaamaan beter, maar er zitten nog steeds dagen bij dat ik hem achter het behang zou willen plakken... Vind het vooral jammer omdat ik graag positief tegen hem wil zijn, maar dat kan dus niet steeds.
Het is een fase, het gaat over. Het is een fase, het gaat over. Het is een fase, het gaat over. Het is een fase, het gaat over. Het is een fase, het gaat over. Het is een fase, het gaat over. Blijven herhalen tegen jezelf. Sterkte!
Het kan ook gewoon zijn leeftijd zijn. En eerlijk gezegd wordt het nog wat erger, 3,5 jaar vind ik persoonlijk de meest lastige leeftijd! Hoe dichter ze bij school komen, hoe erger het wordt.. Ik Zit er middenin nu, mijn jongste wordt in augustus 4. Gewoon ademhalen en doorgaan! En succes