Ik ben, met dit mooie weer, op zoek naar echte korte kortebroeken voor jongens (maat 104). Niet te duur. Mijn zoon heeft korte beentjes en de kortebroeken van tegenwoordig vallen allemaal halverwege zijn kuit, niet echt kort dus. Iemand tips?
Heeft hij die maat echt nodig voor de breedte? Zeeman had laatst hele korte. Wel van een zachte stof.
Mijn zoon heeft ook lange broeken mt 104 maar korte broeken 92 en 98. 104 is te groot van korte broek
Deze zijn echt heel kort en heel dun. Ideaal voor met echt warm weer. Zo kort als een boxershortje. Deze is in 3 kleuren. MINI NITVIKING LANGE SWEATSHORT - Name it
Je kan ook de pijpen 2 randen omslaan, vind ik nog leuk staan ook. Want idd, sommige korte broeken lijken net broekrokken
Laatst voor mijn dochtertje bij name it en hema gehaald. Zullen ze ook wel voor jongens hebben. H&m en primark heeft er ook.
Ik knip oude spijkerbroeken van mijn zoon af. En hij kan korte broeken in mt 92 aan (hij zit in 104/110).
Ik koop al jaren broeken een maat kleiner in de zomer. Hij heeft nu van jeans 110/116 maar draagt van korte broek 104/110. Vooral met stiek moet het wel,zakt anders van zn billen.
Onze zoon doet ook jaren met zn korte broeken! Heeft nog broeken maat 86/92 aan! Hij heeft korte beentjes. Elk jaar wordt de broek wat korter. Laatst bij de Primark een spijkerbermuda in zijn eigen maat (110) gekocht, was voor het eerst dat ik een korte broek in dezelfde maat kocht als zijn lange broeken. Als hij het niet nodig heeft voor de breedte, lekker paar maten kleiner
Precies hetzelfde: maat 110 en korte broeken in 86/92, 92 en 98. Hij heeft veel korte broeken van de c&a.