Ik ben voor mijn dochter op zoek naar stoere, (liefsts zwarte) boots/laarzen. Maar ze heeft een hele brede voet, een hoge wreef en dikke kuiten. Ze is sowieso niet mager . En anders een tip voor stoere halfhoge sneakers... Ik vind veel dingen niet leuk of gewoon te soft. Mijn meisje heeft nou eenmaal niet een hoog prinsessengehalte, maar wel een lekker pittig meisjes-karakter. En ik zoek iets dat daar bij past.
ooh ik lees mee, hier hetzelfde probleem. Maar zoek wel sierlijke laarsjes haha maar alles is te smal en krap
Ik heb hele leuke gezien van shoesme, mijn dochter is helemaal niet meisjesachtig en die vond ik echt gaaf maar ze waren veel te breed. Ik ga even een foto proberen te zoeken.
echt niet leuk ben nu al verliefd op deze en nergens online of binnen een straal van 100 km te vinden. Laars - Laarzen - Meisjes maar lees nu weer online dat shoesme ook vaak smal valt
Ik ga altijd naar een grote schoenenwinkel waar ze veel kinderschoenen verkopen (Omoda, in ons geval) om te passen. Meestal had ik dan de 'keus' uit één paar schoenen, soms hadden we mazzel en konden we uit twee paar kiezen. Brede voeten/hoge wreef is voor stoere schoenen op zich gunstiger dan voor meisjesachtige schoenen trouwens.
Dat weet ik uit ervaring, ze heeft mijn voeten. Echt nette schoenen kan ik bijna niet vinden. Maar ik ben mijn dikke kuiten door de jaren heen wel kwijtgeraakt. Maar alles wat ik tot nu toe gepast heb is te smal of de rits wil niet meer dicht. Bij shoesme zitten idd erg leuke modelletjes tussen. Bedankt alvast voor de tips.
Shoesme zou ik wel echt gaan passen...mijn oudste (brede voeten, hoge wreef) heeft het nooit gepast. Voor haar zoek ik juist meer meisjesachtige schoenen en dat was toen ze jonger was echt een groot probleem, wat ze paste was vaak grover en behoorlijk stoer. Juist wat ik niet zoek dus (ik weet het dus ook uit ervaring ). Inmiddels past ze gelukkig meer schoenen en heb ik dus meer keus gekregen. Het verschilde hier echt per collectie wat er paste. Oudste heeft vooral schoenen gehad van Develab (maar het jaar daarna zat er geen enkele schoen bij die ze paste...) en Braqeez. Allebei merken met stoere schoenen. Bij Van Haren slaagden we ook bijna altijd.
Gewoon bij Van Haren? Haha, toevallig. Belde mijn moeder gisteravond en die zei dat mijn eerste schoenen na een hele avond door de stad sjouwen ook bij van haren wegkwamen. Sandaaltjes met verstelbare bandjes. Verder paste ik niks. Die winkel is in de buurt. Ga meteen de webshop checken. En ik wil sowieso heen te passen. Wil zeker weten dat de schoenen goed zitten. En om teleurstellingen te voorkomen. Schuurman heeft ook een paar laarzen die breed lijken op de site staan. Die zit hier ook in de buurt.