Wij hopen in januari, als alles goed gaat, gezinsuitbreiding te krijgen. Nu ben ik aan het rondkijken voor zo'n meerijplankje. Lijkt me ideaal als je eens wat verder moet lopen dat ons dochtertje (3) ook eens even kan gaan staan/zitten. Wie heeft er ervaringen met zo'n ding?? Je hebt ze met en zonder stoeltje, ook daar ben ik niet uit wat fijner is. Hoop dat jullie ervaringen me verder helpen
Ik vind het een rot ding maar goed, het is soms wel handig met zoontje. Geen zitje hier.. vond dat niet zo nodig. Zoontje was wel pas 21 maanden toen dochter geboren werd. Hij is nu bijna 27 maanden en ik gebruik het plankje eigenlijk zelden. (het loopt vooral ontzettend onhandig en ze hebben nog geen goed systeem bedacht om 'm omhoog te houden!)
Ontzettend vervelend ding zo'n meerijd-plankje.Je loop helemaal gebogen achter de kinderwagen,of je moet wt naar de zijkant gaan lopen.Pfff echt ellendig.Ik lees dat je dochtertje 3 is,dan ik er echt geen aanschaffen hoor.Laat haar lekker lopen.
Het leek mij wel wat, maar ik wou het eerst wel eens in de winkel uitproberen. We hadden dat ding aan de wagen gemaakt, maar je kon niet gewoon meer lopen, alleen in een rare houding, anders schopte je tegen dat plankje aan. Daar dus maar van af gezien. Nu ze 3 is zit ze nooit meer in een wagentje, lopen gaat prima.
Wij hebben een meerijdplankje aan onze Quinny Speedi en dat gaat prima. Aan de duwstang een haak gemaakt zodat we 'm omhoog kunnen hangen, maar dat gebruiken we eigenlijk niet, als Eva niet op het plankje staat laat ik 'm gewoon achter de wagen. Ik vind het niet vervelend met lopen, mijn voeten gaan bij het lopen gewoon onder het plankje door en ik kan dus gewoon lopen.
Ik vind het ondingen! En de mijne staat ergens in de schuur te verstoffen, je kunt er niet normaal achterlopen. Ik neem dochter vaak mee op haar loopfiets, gaat ook een stuk sneller dan haar laten lopen en ze vindt het erg leuk!
ik heb er ook een gehaald dacht de ideale uitkomst omdat ons dochtertje toen destijds pas 22 maanden was maar heb hem werkelijk nooit gebruikt
Ik vind het ding wel prima en mijn dochtertje vind het ook erg leuk. Ons zoontje werd geboren toen ons dochtertje 2,5 was. Ik trek de loopstang van de wagen helemaal uit, dus op zijn hoogste stand. En ik kan er wel prima achter lopen eigenlijk. Wij hebben een mutsy kinderwagen en het loopplankje is ook van mutsy.
Wij zijn ze wezen uittesten. De kid-sit kwam bij ons ruim het beste uit de test. Die is gelijk het aller duurst. Niet alle plankjes kunnen op elke wagen trouwens. Hier had manlief zelf een plankje gemaakt. Alleen omdat de wielen niet van rubber waren maakte dat een enorme herrie, leuk geprobeerd dus. Daarbij wilde onze dochter er niet altijd op staan als ik het wilde. Hier uiteindelijk een dubbele 2ehnds wandelwagen gekocht van mutsy. Hij is super, voor een duowagencompact, stuurt zeer flexibel en licht en door de grote wielen kun je er makkelijk overal mee rijden. Zoals je hoort ben ik fan, dus ik raad je dit aan! In verhouding met de kid-sit was dit niet zo'n gekke uitgave.
Ik vindt me erg fijn!! Ze kan er op staan maar meestal wilt ze toch wel lopen...dus of een zitje nodig is...ik denk het niet. Maar dat ligt aan jouw`n kindje natuurlijk! Ik heb m trouwens via marktplaats gekocht een stuk goedkoper!
hier de eerste maanden de baby in een draagdoek gedragen en dreumes in de wagen. Nu met 7 maanden via marktplaats een meerijplankje gekocht en ze vinden het allebei erg leuk, steeds lachen naar elkaar. Wel lastig lopen en sturen..
De oudste was 2j en 8mnd toen de jongste werd geboren. Ik heb nooit zo'n plankje gekocht. Ze kon goed lopen en ook hele afstanden, dat scheelt wel. Ik zou er geen eentje kopen, als ik jou was en is het toch een ramp, dat ze niet wilt lopen, kan je altijd nog zo'n plankje aanschaffen.
Rick was net geen 2 toen Thijs geboren was, ik had toen een tandemwagen. Heb het wel een tijd gebruikt. Maar vanaf dat ie ong. 2,5 is loopt hij altijd zelf. De tandemwagen hebben we verkocht en een plankje hebben we niet. Kinderen kunnen op die leeftijd toch gewoon lopen? Is goed voor ze. Ik loop in elk geval niet heel vaak lange afstanden, en mocht het wel zo zijn dan is mn man er vaak wel bij en kan die Rick ook nog even tillen mocht ie het niet meer trekken. Maar dat is eigenlijk nooit nodig.
Eva kan heel goed zelf lopen inderdaad, maar ik ga ook wel eens naar een speeltuin verderop (half uurtje lopen), dan loopt ze meestal bijna alles. Dan speelt ze daar een half uur/3 kwartier en op de terugweg is ze vaak best moe en vindt het dan lekker om even te staan en te hangen.
mijn broer heeft een zitje NAAST de kinderwagen, die kan je ook aan een buggy vast maken, kindje zit er dan op, en kan ook vast, je kan het ook opklappen, dat is ideaal. maar mer en hoe dat heet weet ik zo niet, dat zal ik toch echt moeten na vragen
Het word me wel duidelijk. Zo te horen vinden jullie het niet allemaal even ideaal. Misschien iid een goed idee om eerst te wachten tot de baby er is en dan kijken hoe het gaat. Kan je altijd nog zo'n ding bestellen....