Hoera! Eindelijk heeft Beer maat 92, en nu kan ik in de normale winkels kleding voor m gaan kopen in plaats van baby kleding. Hebben jullie leuke merken, winkels of sites waar ze leuke jongens kleding hebben? Ik hou van echte stoere jongenskleding! Onder andere felle kleuren, sportief en vrolijk. Geen donker blauw/grijs/katoenen broeken en absoluut geen cartoon held Ben benieuwd naar jullie tips!!
WE is zoooooo leuk! echte mannen kleding in peuter maatje . Totaal mijn smaak!!! love it! Ook tumble en dry is een top merk en Retour ook! wel wat duurder dan de WE
WE en jola idd!! ik vind h&m en de c&a heel vaak cartoons op staan... ben er ook niet zo'n fan van...
Oh ja dames, Next direct, hou op!!! Heel leuk inderdaad! Die kende ik al! We is een hele goeie dames, dat is precies mijn smaak! De rest ga ik nog eens Googlen!!!
Favoriet is hier Name it, goede kwaliteit en de modelletjes zitten mijn beide jongens als gegoten. Verder ook altijd wel succes bij: Next direct Cars Tumble 'n dry Retour H&M (wel echt waardeloze kwaliteit, maar voor een seizoentje leuk) C&A (vind ik tegenwoordig verrassend leuk, vaak vrolijke kleurtjes) Mexx Benetton Takko Terstal
Waar ik ook goed kan slagen voor mijn jongens is buj bertus ten hoor. Ze hebben vind ik zelf stoere kleren. Geen rare cartoons.