Hoi, Mijn jongste zoon (over een week twee jaar) kan nog niet lopen en groeit nu uit zn leren babyslofjes van Boumy xl. In zijn maat 24 zijn ook geen schoentjes met soepele zool meer te vinden helaas. Wil dat hij toch iets aan zn voetjes heeft als we er op uit gaan en alleen sokken vind ik dan ook een beetje maf. Iemand een idee?
Super! Heel erg bedankt. Had geen idee dat er nog grotere waren dan de xl. Maar heb nu hele leuke bobux 2xl gezien.
hier vallen ze wat ruim maar blijven heel mooi aan ze vallen eerder als een 25 die zowel als 24 of 26 kan dienen , kun je volgen ?
Bobux valt idd ruim, als voordeel dat de bobux nog past als je voor andere merken eigenlijk al moet overstappen.
Loopt je kindje nog helemaal niet, of niet los? Want anders zou ik hem buiten de deur toch gewoon een schoentje gaan aan doen met heel flexibele zool. Kan soms ook wel wat helpen met de laatste zet om te gaan lopen. In huis en eventueel met mooi weer in de tuin lekker op blote voeten of sloffen aan. Ik ben ook erg tegen te vroeg stevige schoenen aan doen, maar op deze leeftijd en als je het goed afwisselt dan kan het vast geen kwaad!