Welk houten keukentje hebben jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Joyful, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Mijn dochtertje is inmiddels 2 en wij willen een houten keukentje aanschaffen. Ze kosten aardig wat geld, en ik vraag me af of ze er veel mee zal spelen.

Ik zag bij Ikea een leuke...maar deze kost al 100 euro. Vrij veel voor de Ikea. Die van Kidkraft vind ik nog leuker maar zijn nóg veel duurder.

Welk keukentje hebben jullie en spelen jullie kindjes er vaak mee?

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Wij hebben Tristan een keukentje gegeven toen hij 2 werd en hij speelt er nog steeds heel veel mee, ik heb 'm toen bij de Karwei gekocht voor volgens mij iets van 25 euro, hij is rood met blauw en prima kwaliteit.

3. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Wij hebben die van Ikea! Is echt een groot succes tot nu toe. We hebben hem trouwens wel compleet met bovendeel (dan is hij idd €100,00, zonder bovendeel geloof ik €75,00)

4. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier hebben we er nog geen, maar onze dochter vind het ikea keukentje bij haar tante fantastisch, zit er over te denken om voor haar 2e verjaardag deze te kopen. De platen geven net zo mooi licht als die van ons en verder vinden we m niet zo lelijk (plastic of fel gekleurd) als de meeste keukentjes zijn en aangezien hij toch in de kamer komt te staan, wil mama's oog ook wel wat ;).

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben die van de karwei, 40 euro. Milan speelt er heel veel mee!

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier ook die van de ikea! Groot succes bij dochter en alle kindjes die hier komen gaan er ook altijd mee spelen. Wij vonden hem ook wel duur en hebben hem samen met de opa`s en oma`s gegeven, misschien ook nog een idee?

8. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    wij hebben ook de keuken van ikea cadeau gekregen van oma voor haar tweede verjaardag erg leuk keukentje en inderdaad niet zo lelijk als die plastic dingen

9. Hebben ze die altijd? Of alleen als speciale aanbieding soms?

10. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben ook wel nieuwsgierig naar het keukentje van de Karwei. Heeft iemand er toevallig een foto'tje van?

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij gaan voor die van ikea

12. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wij hebben voor onze meiden het keukentje gekocht van www.duketoys.nl.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn nichtje heeft een supermooie, beige met roze, met een wasbak, oven...
    ik zal eens kijken of ik 'm ergens vindt!

Mijn zusje kennende zal ie ook wel niet supergoedkoop zijn geweest. :D

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier van ikea, maar alleen het onderstel. Ik vond die simpelweg het meest neutraal en de meeste mogelijkheden qua spel bieden. Ik word niet zo heel blij van een groot rood ding in mijn woonkamer. :D
    Hij staat overigens nog niet in elkaar, want voor Sinterklaas. Weet dus nog niet wat ze ervan vindt!

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Hier ook ikea, heb ook gekeken naar de anderen maar vond de prijs/kwaliteit verhouding echt goed!.... Hij is namelijk een stuk groter dan de andere keukentjes die je zien waardoor ze ook veel langer er wat aan hebben.
    We hebben het keukentje op haar 2e verjaardag gegeven en is tot op de dag van vandaag elke dag gebruikt, en je kan nog nauwelijk beschadigingen o.i.d. zien

17. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Deze hebben wij, van Kidkraft... echt super vind ik hem ze heeft er zoveel plezier van. Hij was wel zo rond de €200 geloof ik, maar dat geld heeft ze er al zeker uitgehaald.

18. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt de leukste en heel duurzaam! Echt een super aankoop!

19. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Wij ook en we zijn er erg tevreden over!

20. tulip

tulip Niet meer actief

nou we hebben het ikea keukentje inmiddels staan en ze vind het geweldig!!! Ze begon helemaal te gillen van blijdschap toen ze vanochtend beneden kwam.

Deel Deze Pagina