Eer gisteren was mijn lat hier en hij deed haar van uit de douche aan kleden. Horen we in eens papa wil je met me trouwen. Ik draai me om en denk dat hoor ik zeker niet goed. Maar mijn oudste reageerde ook van mama wat zegt ze nu! Lat helemaal van hihih. Wist dat meisjes dat konden zeggen doen of denken haha. Maar je staat toch gek te kijken. Ze moet deze maand nog drie worden. En daarbij is ze nog nooit bij een bruiloft of wat dan ook geweest. Gisteren was er Sesamstraat en daar kwam het thema trouwen aanbod. Maar daar kan ze het toch niet vandaan hebben. Nou ja wat ik met mijn verhaaltje wil ik heb een meisje dat stapel gek op haar vader is. Zo schattig om te zien ben ook totaal niet jaloers.
Haha idd schattig! Maar ze zal het dan toch wel van Sesamstraat hebben? Hier heeft de oudste het van school....verhaaltje van kikker die verliefd werd. Opeens zie ze dat ze verliefd op mij was hihi.......
Och, wat lief! Mijn zoontje wil ook met mij trouwen, smelt .... Maar .... die is ook regelmatig jaloers als ik met papa knuffel!
Oh schattig zeg. Ik denk toch dat ze het van Sesamstraat heeft hoor. Sven zegt sinds kort: ik hou van jou. *smelt*
Mijn dochter vroeg dit onlangs aan haar vriendje, die ze al heel lang haar verkering noemt. Zijn antwoord was 'dat kan niet want ik ga al met Thijmen trouwen'. Zij heel beteuterd 'maar ik vroeg het toch eerst'? Toen moest hij even nadenken en zei dat hij wel met allebei kon trouwen. Waarop mijn dochter besloot dat haar vriendinnetje Floor dan ook mee moest trouwen. 'Oke, dan trouwen we met z'n vieren!'. Heerlijk toch, hoe simpel het leven is als je kleuter bent
Mijn dochter (5) gaat trouwen met een jongetje uit haar klas maar ze blijft wel altijd bij papa en mama wonen, dat hebben we al afgesproken. Laatst vroeg ze of ze mijn telefoonnummer mocht hebben om aan haar aanstaande te geven, want als je getrouwd bent moet je natuurlijk welk elkaars nummer hebben, vond ze, voor als je iets vergeten bent in de supermarkt ofzo....
Geweldig! Onze dochter vond dat papa maar met een andere mevrouw moest trouwen.. Die mocht dan ook gewoon bij ons wonen en in het midden van ons bed slapen hahaha. Papa zag het natuurlijk best wel zitten nog een vrouw erbij in bed haha, ik vond het een iets minder geslaagd idee. Maar hoe ze daar nou ineens bij kwam.
Mijn dochter wil met opa trouwen. Al komt dat wel een beetje in het gedrang nu ze een vriendje heeft op school.