Weet iemand dit? Ik had laatst bij iemand gezien dat ze een kaartje hadden ontvangen met de voorgerdrukte naam van hun zoontje. Ik wil nu ook zo'n kaartje versturen. Maar via google kan ik geen site vinden waar ik die kan laten maken. Weet iemand leuke sites waar je gepersonaliseerde kaarten kunt maken?
Bij Hallmark kan je een kaartje kiezen en dan zelf de naam erbij zetten d.m.v. een tekstvak.. bedoel je dat?
www.gewoon-ik.nl ! Kijk bij "kadootjes". Daar heb je leuke felicitatiekaarten met de naam van het kindje erop in de kleuren die je wil. Ik weet niet of je zoiets bedoelt?
ik stuur ook altijd via hallmark, inderdaad om dat je dan de naam van de jarige voorop kan zetten erg leuk altijd
deze is idd leuk!! Alleen nu: ik heb een kaart geselecteerd en helemaal bewerkt. Ik kom alleen niet verder in het menu, ik kan niet naar het gedeelte om adres in te vullen. Weet jij hoe het precies werkt?
Ik gebruik ook altijd Greetz. Erg leuk. Je kunt als het goed is gewoon verder klikken naar volgende ofzo voor de adres gegevens?
dat kan dus niet, ben al twee uur aan het klooien . Ik ben ingelogd, heb de kaart geselecteerd, bewerkt en alles, en verder kom ik niet.