Diaree peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Parel90, 5 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel90

Parel90 Lid

22 mrt 2016
    86
    12
    8
    Lieve leden,

Ik had een vraagje. Momenteel ben ik in het buitenland. Sinds een week (7 dagen) heeft mijn dochtertje van bijna 3 jaar diaree. Opzich is dit niet erg zolang ze maar veel drinkt. Maar ze heeft ook erg last van haar buik.. ze huilt echt elke nacht buikpijn en overdag. Ze heeft echt ook 7 dagen lang niks gegeten. Ik wilde hier naar de ziekenhuis en ze zeiden dat ze geen kinderarts hadden wat ik super vreemd vond. Alsof dat uit zou maken.. ook vertrouw ik het niet altijd in het buitenland. Wel heb ik medicatie gekregen.. zakjes voor de pijn en om de ontlasting harder te maken. Echter wilt weigert ze het te drinken.. heb gemengd met andere drinken in een danootje.. maar ze wilt ook niet eten. Mijn zorg nu is dat de diaree groen is en ze heeft ook wat verhoging. Zetpilletjes komen er binnen een kwartier weer uit. Ze heeft zo een pijn vind het lastig. Morgen vertrek ik weer naar NL. Maar wilde gewoon weten of andere dit hebben ervaren. Sorry voor de lange tekst

2. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Misschien heb je er weinig aan meer maar ik vind deze site altijd heel nuttig bij dit soort dingen

https://www.thuisarts.nl/diarree/mijn-kind-heeft-diarree
    Hier staat dat je pijn hevige buikpijn contact op moet nemen en ook bij koorts. Dus ik zou zeker contact opnemen met de hap dit weekend als het blijft.

Beterschap !

Deel Deze Pagina