Mijn lieve metekindje wordt 4 in oktober en is helemaal gek van Lego. Hij heeft echt al mega veel setjes en speelt en bouwt hier uren mee. Ik wil graag iets wat met Lego te maken heeft geven, maar niet per se een setje. Vb iets wat hij kan gebruiken. Hebben jullie nog leuke ideeën waar een kindje van 4 blij mee zou zijn? Iets van Lego met zijn naam op ofzo. In de h&m heb ik al Lego kousen en een Lego trui gevonden maar alleen kleren krijgen lijkt me niet zo leuk voor een vierjarige. En als iemand nog een leuk idee heeft voor z'n broertje die bijna 1 wordt ook welkom speelgoed hebben ze echt al wel heel erg veel. Ze verhuizen bijna en krijgen dan een tuin, dus misschien is iets voor buiten we leuk?
Super leuk idee een nachtlampje! Vond er al een hele leuke. Ideaal voor zn nieuwe slaapkamer. Dankjewel!
Is ook altijd leuk inderdaad. Helaas hebben ze dat ook al superveel. Maar het wordt zo een schelp zandbak voor buiten. Vond zn mama heel leuk en hebben ze nog niet alleen weet ik niet zo goed of het de bedoeling is om dan ook zand erbij te doen al? Altijd zo leuk maar moeilijk om cadeautjes te verzinnen. En stiekem heb ik de afgelopen jaren al veel gehad aan jullie tips en ervaringen die ik dan probeer te onthouden
Zandbak zand is niet duur. Je hebt ongeveer 50 kilo nodig. Kunnen ze gelijk spelen. Let wel goed op dat er geen steentjes oid in zit, dus even goed kijken.