trots

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vertelikniet, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Wat ben ik onwijs trots op onze bijna 3 jarige dochter wat hebben we veel meegemaakt en getobt met haar. eindelijk heeft zij een gezond gewicht weten te bereiken niet meer het gezeur zwaar ondergewicht eindelijk een "normaal gewicht" Wow en dan te bedenken dat zij dus bijna 3 kilo is aangekomen sinds begin januari, en eigenlijk ben ik stiekem ook nog trots op ons gezin met elkaar hebben wij haar kunnen laten zien dat eten niet altijd eng is dat eten ook voor ene fijn buikje kan voelen.

Onze dochter is aangeboren lactose intolerant hier zijn wij helaas na heel lang dokteren pas achter gekomen toen zij 1,5 was (vermoedens) en pas bij 2 jaar bevestigd wij zijn nu 1,5 jaar aan het stoeien met haar en op een kleine terugslag (dank je psz ook 1 kerstkransje kan niet :x ) na, is het gelukt ze heeft het vertrouwen weer terug en kan weer eten zonder altijd drama te hebben of strijd te moeten voeren.

Ontelbaar vaak hebben wij met de handen in het haar gezeten eten weigeren drinken weigeren niet 1 keer maar 3 dagen achter elkaar.

Wow wat ben ik trots, sorry moest het even delen. ;)

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat goed! Mag je zeker trots op zijn. :):)

3. Betsy

Betsy Niet meer actief

Goed hoor, wat fijn!
    Dat ze maar lekker mag genieten van eten vanaf nu!

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Wat fijn! Mag je zeker trots op zijn :)

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Wat super fijn! Hopelijk blijft eten nu fijn en prettig!
    Super knap gedaan hoor!

6. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Goed gedaan hoor! Het is vast erg pittig geweest. Hopelijk geen terugslagen meer :)

7. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Wat super!

8. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik hoop het ook maar we moeten wel realistisch zijn, iedere verkoudheid alles wat ze mankeert heeft een uitwerking op haar darmen, ze zal dus geregeld last blijven houden als ze de angst voor eten maar los kan laten en gelukkig zijn we nu zo ver dat ze eens iets kan hebben van ziek zijn. Ze heeft nu een heel klein beetje reserve.

9. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Fijn te lezen!

Deel Deze Pagina