Zoonlief is bijna jarig (wordt dan 3) en ik zou hem graag een leuk spel willen geven. We hebben al Knappe koppen (erg leuk) Wie kan vertellen welk spel echt "een hit" is bij jullie thuis? Alvast dank!
huisje boompje beestje bambino loco koetje boe sjakie schildpad Camelot jr. en nog veel meer, maar dit zijn veruit de favorieten
Snuffie hup, krokodil met kiespijn, de drie biggetjes van smart games, kleurentorentjes Maar geen bordspellen hier; ze hebben er niet het geduld voor en willen vooral zelf spelen met het spelletje. Knappe koppen was hier een miskoop.
HABA boomgaardspel Nijntje ballonnenspel Huisje, boompje, beestje Het seizoenenspel Nijntje voert de dieren Het roodkapjespel Bambino Loco Die hebben wij tussen 3 & 4 jaar veel gespeeld.
Wij spelen met Y domino, memory, huisje boompje beestje en dier op dier (van Haba). Vooral die laatste is erg leuk!
Dank je wel voor het meedenken. Domino! dat heb ik zelfs nog wel liggen van vroeger denk ik. Nooit aan gedacht. Dank
Wilde ik net zeggen! Leuke spellen. Hier ook met 3 jaar: Dier op dier Boomgaardspel Domino Memory Vier op een rij Wie is het? Iets met konijntjes. .... hup. Weet zo snel de naam niet
Hier ook fan van de Haba spellen, hebben dier op dier, Boomgaard, een rijgspelletje en volgende maand voor zijn 3e verjaardag de grote spellendoos! Ben benieuwd. Verder memory, ganzenbord (leren tellen), loco, domino, en jenga.