Mijn zoontje van bijna 2 schijnt gisteren op de crèche even een blauwe waas te hebben gekregen: gezicht, handjes, voetjes. Ze zagen het tijdens het verschonen. Hij voelde zich prima en hij is bv ook niet benauwd. Vandaag niets gezien en het is mijzelf nooit eerder opgevallen. Iemand een idee? Omdat hij helemaal tiptop is, voelt het niet als iets alarmerends maar ik vind het wel een beetje gek.
als ze het op het verblijf gemeld hebben omdat ze het afwijkend vonden zou ik voor de zekerheid even langs de huisarts gaan.
Ik zou ook even de huisarts bellen. Misschien kunnen ze even naar zijn hartje en longetjes luisteren. Ben je in elk geval weer gerust.
Nee, ik heb de huisarts niet gebeld. Hij is helemaal in goede doen. Het blauw-zien is mij zelf nog niet opgevallen en vandaag was hij de hele dag bij mij. Als het nog een keer gebeurt hang ik meteen aan de lijn hoor, of als ik ook maar iets aan hem merk. Ik vroeg mij op dit moment af of iemand dit wel eens bij haar kindje had gezien. Ach, misschien bel ik morgen toch de huisarts even. Just to be sure...