peuterspeelzaal voor of na de zomervakantie beginnen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by diaan1982, Mar 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    hoi,
    ik ben zo aan het twijfelen wat ik zal doen met onze jongste.
    ze gaan va mei stoppen op het kinderdagverblijf omdat ik stop met werken.
    dus maart en april gaan ze nog.
    nu gaat onze oudste ook al naar de peuterspeelzaal ,en de jongste gaat altijd mee wegbrengen en ophalen en vind het helemaal geweldig!!
    hij word 23mei 2jaar,en ze mogen in princiepe va 2jaar komen
    hij zou in juni kunnen,maar va 7juli is het zomervakantie.
    15augustus begint het weer.
    ik ben bang dat hij het kinderdagverblijf gaat missen dus neig ernaar om hem in juni te laten gaan.
    hij is super makkelijk in omgang en overal waar hij komt bouwt hij een feestje.
    wat zouden jullie doen?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier mag ze ook in Juni starten, maar wij wachten tot na de vakantie. Ik vind het sneu als ze net is gewend om 6 weken te stoppen. Hier moet je ook de vakantie doorbetalen, ook daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    ja daar zit ik ook een beetje mee dus.
    verder nog iemand?

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter zou ook in juni mogen starten maar ik laat haar om dezelfde redenen als Rijtjes pas na de zomervakantie starten. Plus dat ik het probleem heb dat de oudste 's morgens op hetzelfde tijdstip 11 km verderop naar school gebracht moet worden.
    Bij jouw zoon ligt het dan iets anders omdat hij al gewend is en zijn broer ook gaat. Ik zou het af laten hangen van hoe duur het is als je de zomervakantie door moet betalen. Maar zo te horen zal hij geen problemen hebben met wennen dus daar zou ik het niet om laten.

5. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Precies dit. Als je het kan betalen, zou ik hem in juni laten starten.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heb je al geïnformeerd of hij wel terecht kan en of ze nog wel plaatsen voor de zomervakantie? Hier plaatsen ze vanaf 6 weken voor de zomervakantie geen nieuwe kindjes meer geloof ik. Is ook de reden dat mijn jongste helaas pas na de zomervakantie mag beginnen (ze starten hier met 2 jaar 4 maanden).

7. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Als zijn broer er nog zit en het financieel kan, zou ik het wel nog overwegen.

Langs de andere kant, het dringt niet ... Lukt het niet of is er niet direct plaats heeft ie nog tijd genoeg na de zomer.

Share This Page