Heb een paar vragen voor de ervaren moeders, haha. Onze oudste dochter gaat binnenkort haar eerste verjaardagsfeestje krijgen. Alleen tot nu toe alleen maar meegemaakt dat de (hele) klas uitgenodigd werd en naar een indoorspeeltuin oid gingen. Nu is dat voor ons niet te realiseren, heb ik elk geval een vervoer probleem. Dus wil ik het feestje maar bij ons thuis? houden, rekening houdend met het (slechte) weer dus ook binnen. Nu kan ik alle kindjes van de klas niet bij ons in huis kwijt, wou dochter een stuk of 6 laten uitndigen (of alle meisjes?) en dan een thema feestje houden prinsesses party ofzo. Hebben jullie nog tips en trics voor mij om zo toch een geslaagd feestje te organiseren?
Pfff de hele klas Hier gewoon 5 kindjes uitgenodigd. Je zou een paar meiden kunnen uitnodigen en lekker kunnen knutselen, cake versieren
Ja de 'lat' word behoorlijk hoog gelegd zo, heb dochterlief ook uitgelegd dat wij dat niet zo kunnen doen. Ze heeft 6 meisjes in de klas, denk dat een prinsessen party het beste/leukste is. Dat is ook nog goed te organiseren thuis, iemand tips om te knutselen? Hoe doen jullie dat met uitnodigen? Ouders brengen/halen zelf? (Hier worden ze vaak thuis gebracht, maar voor ons lukt dit niet) hoe lang duurt bij jullie het feestje? Alle tips welkom
Je kan van alles knutselen. Als je een prinsessen feestje geeft kan je wat in dat thema knutslen. Wij vieren het hier op zaterdag van 14.30 tot ongeveer 18.30 uur (er komt bij ons iemand met reptielen van 15.30 tot 17.30 uur) Als het halen/brengen niet lukt kan je gewoon aan de ouders vragen toch? Dat je iets op het kaartje zet van: je word om ... uur verwacht, en mag om ... uur opgehaald worden.
Hier is bij de speel o theek een pribsenssen kist te huur. Misschien bij jullie ook? Ik vind de hele klas echt overdreven, meer iets voor in groep zeven of acht. Uitnodiging een ruime week van te voren versturen. En als je niet kunt ophalen dan gewoon vragen of de kinderen worden opgehaald rond een bepaalde tijd. Veel plezier!
Een kennis had zeepkettingen gemaakt met haar dochter en vriendinnen.. (jaar of 5?) Bij de action zeepkettingen gekocht en deze los geknipt zodat ze de zeepjes konden gebruiken en dan allerlei gekleurd touw en kralen van de action. Was erg geslaagd!