Twijfel twijfel twijfel, welke vinden jullie leuker voor de 4e verjaardag van mn dochter? Nr 1: Amelia - Kidkraft Poppenhuis - Poppenhuis - Altijd de laagste prijs bij Poppenhuis.nl! Nr 2: Mijn droomvilla - Kidkraft Poppenhuis - Poppenhuis - Altijd de laagste prijs bij Poppenhuis.nl!
Het is misschien niet zo je smaak, maar ik vind het persoonlijk leuker als je een "kaal" poppenhuis neemt, en het dan samen helemaal aankleedt, met restjes behang en zo.
Ik vind nummer 2 iets vriendelijkere kleuren hebben. Ben niet zo voor al dat zwart voor kinderen. Misschien is het huis van Playmobil wat voor je? Die heb ik nu ook op mp gekocht voor mijn meisje wat in maart 3 gaat worden.
Die hebben ze al Het moet nu echt een huis voor dr barbies worden want die worrden nu in het playmobile huis gepropt
ze zijn alle twee niet echt mijn smaakt diddle... maar ik zou gaan voor nr 1 als dit de keuze was. Ik zou persoonlijk zelf gaan kijken voor een houten exemplaar zonder al te veel franje.
Mee eens. Janod heeft ook een heel mooi houten poppenhuis maar die zal wel wat te klein zijn als ik die van jou zie. houten poppenhuis janod - Google zoeken