waterpokken. Zeer mild

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Mevrouw Pinguin, Jan 24, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

Mar 22, 2015
    1,042
    8
    38
    Female
    Mijn dochtertje heeft nu waterpokken. Binnen een uur zat haar romp en nek onder. Haar hoofd enkele plekken. ... Haar plassertje is helemaal stuk. Af en toe jengelt ze dat het een beetje pijn doet maar verder lijkt het allemaal me te vallen. Komt dat Nog of kan het ook gewoon heel mild zijn?

2. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Wij hebben dit nog niet gehad, maar 'helemaal stuk' klinkt niet bepaald mild?!?

Misschien heb je gewoon een heel stoer kind (zou ik toch de benodigde middelen op tijd in huis halen. Zemelen was het dacht ik? En paracetamol)

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,516
    10,415
    113
    Met mild dacht ik dat je bedoelde ze heeft een paar vlekjes, dit zou ik niet mild noemen.
    Uk heeft ze nog niet gehad, zemelen in bad zou verlichting geven (in washand en dichtknopen.) Smeersel zou ook helpen ik geloof van vsm.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier ook niet zoveel plekjes gehad. Alleen idd op zijn balletjes zat hij helemaal onder. Echt sneu. Badje met havervlokken werkte hier heel goed (handje havervlokken in een washand en dichtknopen). en insmeren down under. Hopelijk is ze er snel vanaf!

5. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

Mar 22, 2015
    1,042
    8
    38
    Female
    Ja die heeft ze open gekrabt maar verder denk Ik dat ze max 30 plekken heeft. Zalf en zemelen heb ik vandaag gehaald. ... Ben heel benieuwd

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hier droogde de plekjes door de zemelen super snel uit.. Hier waren we er zonder al teveel problemen vanaf, hopelijk jullie ook!

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Mijn oudste heeft ze nu. Tip van school om de plekken met sudocreme in te smeren. Werkt enorm snel!

Share This Page