Hoi meiden, We hebben onze dochter nog niet over de zwangerschap verteld. Ze mag met ons mee naar de 2e echo met 10 weken, dan vertellen we het haar. Ze wil al zo lang 'een baby in huis', dus dit zal ze vol enthousiasme vertellen op het kdv. Is het een leuk idee om een kleine traktatie met haar te maken, zodat ze kan uitdelen? Of is dit alleen gepast bij geboorte? Bij de geboorte zit ze namelijk niet meer op het kdv maar op school, vandaar. Misschien een gek idee hoor en ik ben nog maar pril zwanger, maar ben wel even benieuwd naar jullie mening!
Allereerst van hart gefeliciteerd! Mbt trakteren: ik zou doen wat je zelf wil/wat je dochter wil. Als jullie om die reden trakteren leuk vinden, dan is dat toch prima? En na de geboorte kan ze natuurlijk op school trakteren, toch?
Dank je wel!! Het is meer om voor haar te vieren dat ze grote zus wordt. Iets waar ze apetrots op zal zijn Denk achteraf dat het niet echt past om iets uit te delen. Lijkt me wel leuk om een taart van fruit te maken bijvoorbeeld. Kunnen ze dan meteen opeten!