Iemand tips?? Ik wil graag volgende week een spannend interessant voorwerp op de bso groep neerzetten. Ik wil gaan kijken hoe de kinderen hier dan op gaan reageren. Maar nu kan ik dus helemaal niets bedenken!! Willen jullie met me meedenken?? Iemand ideeën??
Soort verrassingselement,.... iets onder een doek... in een dichte doos, onder een laag schuim,...zand of e.d. Of met een cijferslot,... met opdr hoe open te krijgen,... Het laatste alleen maakt dat ze nieuwsgierig worden en moeten samenwerken. In de kist bijv ingredienten om bijv koekjes, of brood of e.d te bakken. Of een bouwpakket om iets in elkaar te freubelen. Of een camera ,... foto s maken, voor een collage...
welke leeftijd is het? 4-6 iets met ongedierte mieren ed. 6-8 iets technisch 8-12 oude computer die ze uit elkaar mogen halen? veel succes groetjes wendy
Wat is het uiteindelijke doel? Misschien helpt dat om mee te denken Gaat het je puur om het experiment (misschien voor je opleiding oid?) of gaat het erom om de kinderen een prikkel te geven en iets te laten doen?