Zindelijkheidstraining en vloerbedekking

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sue87, 8 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Hi dames,

Na veel trainen is mijn zoon er klaar voor om de luier af te werpen.
    Op de opvang zijn we er ook mee begonnen om hem af en toe luiersloos te laten. Meneer wil heel graag alleen een onderbroek aan.:p

Maar thuis hebben wij vloerbedekking, ook nog eens van de verhuurder. Hoe ga ik dit aanpakken??
    Ik kan niet die hele vloerbedekking vol laten plassen.

Oja en hij poept nog niet op de wc. Komt dat automatisch een keer mee??:o:

Thanks!!

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.014
    6.756
    113
    zuid-holland zuid
    Heb je een tuin? Je zou lekker buiten kunnen beginnen met oefenen met dit mooie weer?

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

We hebben helaas geen tuin.
    Je brengt me wel op het idee om het zandbakje te vullen en hem daar af en toe te laten spelen. Dat is echter op een mini balkon op 14 hoog waar hij dus echt niet alleen mag zijn. Dat is hooguit een halfuurtje leuk voor zowel hem als mij.

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.103
    3.491
    113
    Als mn zoon een onderbroek en broek aan heeft komt er vrijwel nooit wat op de grond als hij toch in z’n broek plast. Alles wordt opgevangen door de broek.

Je zou ook voor oefenbroekjes kunnen gaan. Die vangen een klein beetje op.

Verder met spelen op een kleed of handdoek laten zitten, want de meeste ongelukjes gebeuren omdat ze niet willen stoppen met spelen.

Sue87 vindt dit leuk.
  5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    Overal doekjes/ hydrofielluiers/handdoeken..
    Had voor de zekerheid zo’n wegwerpmatje waterdicht van het Kruidvat op de bank..
    Na 2 dagen was ik er zo flauw van dat er mee gestopt ben..
    Tijdje later wijsgemaakt dat luierbroekjes speciale onderbroekjes zijn en omgekocht met snoep. Dat werkte beter :rolleyes:

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Wat een goede tips! Ik denk dat ik er donderdag eens mee ga starten.
    Overaal handdoeken, baddoeken enz. Zal morgen ook eens voor de oefenbroekjes kijken. Ik zie dat ze nu in de aanbieding zijn bij de hema.

7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    Mijn zoontje was anderhalf maand later pas echt poepzindelijk omdat hij er geen zin in had. Dus ook een hele berg goedkope boxershortjes gehaald bij de action zodat ik ze weg kon gooien al het te erg was.

Deel Deze Pagina