Hoi meiden, Wie heeft er nog meer een peuter met volle voetjes en dus een wat hogere wreef? Veel laarsjes komt ze dus niet in omdat de schacht dan echt te smal is en ook het stukje net op haar wreef ook niet goed zit, wel heel jammer eigenlijk. Hetzelfde met de wat zomerse ballerina type schoentjes waarbij het dan vaak net na haar tenen te straks zit vanwege de rand, maar bij sommige merken lukt het dan nog net wel. Ik zat op Omoda.nl te kijken en er komen allerlei merken voorbij zoals Develab, Redzz, CKS, Freaks. Heeft iemand ervaring met een hoge wreef en welk merk schoenen draagt jou kind? Ik ga ook wel eens naar Scapino maar vind daar de modellen en keuze momenteel niet zo spannend. Soms zijn de schoentjes daar ook net weer TE breed. Goede schoenenwinkel ga ik ook wel vaak naar toe maar ook daar vaak maar keuze uit twee paar die dan passen zoals Kickers....zoo jammer. Ik hoor het graag. Groetjes Charlie
Ik ga bij een schoenenspeciaalcenter, die hebben schoenen in alle breedtematen. Ik zou je adviseren om er eentje bij jou in de buurt te zoeken. Ze verkopen meestal merken als Twins, Track Style, Piedro.
voor mijn zoon koop ik nu altijd ecco's zitten hem altijd goed. Hij heeft ook een hoge wreef nl (net als ik, en ik kan ook altijd in de ecco's)
Mijn zoontje heeft ook een brede voet en hoge wreef. Hij heeft nu schoenen van trackstyle (voor meisjes twins) http://www.trackstyle.nl/
Wij hebben dit probleem ook, met onze dochter! Wij hebben een paar schoenen van het merk twins en toevallig heb ik een paar weken geleden bij de H&M een paar laarzen gekocht voor 20,00. Ze gleed er zo in.......
Zelfde probleem hier bij beide kids. toevallig afgelopen weeknieuwe schoenen gekocht, ff spieken hoor.. Bardossa, en Littledavid. Overigens heb ik gemerkt dat schoenen met veters makkelijker gaan omdat je die dan gewoon losser kan strikken. beetje balen, want ik houd dus echt niet van veterschoenen.. En idd wat Medousa zegt, H&M ook, daar haal ik altijd de 'wegwerp' schoenen, voor buitenspelen ofzo.
HIer goede ervaring met Clic en Bardossa qua laarzen/hoge wreef. Ballerina's is hier ook altijd een ramp. Vorig jaar had ik clarks en die zaten goed. Een een paar van replay
Hier zijn we erachter gekomen dat die van Petit Shoes (heet zo toch?) goed passen bij onze dochter die dus ook een wat hogere wreef heeft.
Ik heb goede ervaringen met Shoesme. Hadden ook een meisje op ons KDV die hele hoge steunzolen nodig had. Moeder heeft wel tig schoenen gepast, maar pastte niet. Totdat ze Shoesme probeerde!