welke schoenen het leukst?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amethist, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke schoenen het leukst?

1. schoen 1

2. schoen 2

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Jaja, het is weer zover...ik mag weer nieuwe schoenen voor mijn dochter uitzoeken. Aangezien het semi-orthopedische schoenen zijn is de keuze wat beperkt.

Ik heb nog 2 opties over en hoor graag jullie voorkeur.

Ik mag er ook een paar normale sneakers bij kopen waar haar zooltjes in passen en die zal ik kopen in een neutrale kleur.

Graag stemmen in de poll. Dank!

Bekijk bijlage 314553

Bekijk bijlage 314554

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zou schoen 1 doen want als je een keer een roze malloit of legging aan hebt wordt het met die andere wel erg roze..

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik zou ook voor de eerste gaan... Moeten het perse laarzen zijn? Zolang kan ze ze niet meer aan toch ?

4. Amethist

Ja, het moeten hoge schoenen zijn ivm genoeg steun. Het extra paar (gewone confectieschoenen) wat ik in de winkel mag kopen mogen iets lager zijn, halfhoog zeg maar. Maar deze, de speciale, moeten dus hoog zijn. Helaas, want ik had hele leuke halfhoge gezien...

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ik vind die met grijs net wat leuker, stoerder.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had haar zelf laten kiezen ;)

Persoonlijk zou ik voor 2 gaan. Lekker vrolijk en aangezien er een neutraal paar schoenen bijkomt, waarom niet?

7. Amethist

Zover is ze nog niet. Ze kan goed kiezen als het om bekende dingen gaat en als het echt iets tastbaars is, maar schoenen die ze niet "kent" van een plaatje kiezen is nog wat te lastig.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind paar 2 er leuker uitzien, maar paar 1 is weer beter te combineren! Lastig....Weet ook niet hoeveel roze A'tje in haar kast heeft?

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind de 2de mooier dan de 1ste.

10. Amethist

Hm...ik ben nog bezig met het samenstellen van haar zomergarderobe ;), dus ik weet nog niet precies hoeveel roze er zal komen.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

De eerste. Tweede paars is me net iets te rose.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou ook voor de eerste gaan. Vind ze net wat stoerder.

13. knap

knap Niet meer actief

#13 knap, 25 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2013
    Geen van beide mijn smaak maar dat is de vraag niet.

Heb dan voor optie 1 gekozen. Die leken mij het mooist:)

Sorry was niet verkeerd bedoeld.

14. Amethist

Nee, dat is idd de vraag niet ;). Ik zou ook liever voor echt leuke schoenen kiezen, maar dat kan nou eenmaal niet hè...

15. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Beetje lullige reactie...

Mijn eerste gedachte was het 1e paar, inderdaad wat stoerder en makkelijker te combineren. Maar als ik het goed begrijp zijn deze schoenen voor de zomer bedoelt? Dan zou ik toch voor paar 2 kiezen. Paar 1 ziet er namelijk toch wel erg donker uit zo met dat grijs en die donkere zool. Paar 2 is wat vrolijker/frisser voor van de zomer.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga toch voor paar 2; wat mijn voorganger zegt, toch wat zomererser (is dat een woord?) dan paar 1.

Doe ff normaal zeg....Lees de openingspost eens goed!

17. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    1e paar!!! ik vind het superleuke schoenen. Leuk te combineren met een spijkerlegging of een gewone legging bijvoorbeeld.

18. knap

knap Niet meer actief

Oeps volgens mij is mijn reactie verkeerd over gekomen.

Sorry. Ook al is het mijn smaak niet. Ik bedoelde het niet zo rot:)

En na de eerste pagina idd beter te hebben gelezen.

Het spijt mij t.s heb over dat zinnetje heen gelezen anders had ik nooit dit geschreven. Sorry.:(

19. Amethist

Oh twijfel twijfel...het is echt lastig. Voor van de winter was de keuze makkelijker, ze heeft nu dezelfde schoenen in het grijs met zwart, voor de zomer had ik graag iets fleurigs gehad, maar wat ik wil is er niet.

20. Amethist

Hm...ik zag ook nog deze NIMCO - MADE4YOU. Ik weet niet zeker of ze hoog genoeg zijn, maar anders misschien ook nog een optie?

Deel Deze Pagina