Hoi meiden, Onze kleine man "moet" wat meer met zijn voetjes gaan spelen, dus we willen zijn voetjes wat interessanter voor hem gaan maken, zodat hij het leuk gaat vinden.. Dit "moet" van de fysio omdat hij nu te veel met zijn voetjes afzet, kont gaat dan omhoog en dat is juist niet bevorderlijk voor het gaan zitten.. Fysio is bang dat hij (als het zo blijft gaan) te snel gaat staan, wat later weer problemen op kan gaan leveren met lopen (vreemd loopje ofzo). Ik weet niet goed of het echt allemaal zo'n drama is als hoe zij op ons over kwam, maar goed, ik wil er uiteraard wel aan mee werken en hem later geen loopproblemen bezorgen.. Fysio zegt wel meer wat en wat bleek dan steeds, een paar dagen nadat we bij de fysio zijn geweest doet meneer ineens precies wat de fysio "wil" (en dat oefenen we echt niet veel, hij is blijkbaar net ietsje langzamer dan de fysio denkt of wil) To the point: Nu is mijn vraag: weten jullie waar ze van die sokjes verkopen met een rammelaar eraan of met een leuk beestje of weet ik wat er allemaal te koop is..? Groet, Joriet
Weet dat de Hema ze heeft.waren destijds witte met een beestje erop. Andere winkels hebben ze vast ook. Succes!
bij de zeeman! ik had ze daar gekocht echt hele lieve... 1 paar met hondjes en 1 paar met schaapjes.. nog goedkoop ook..
Lamaze pols en voetrammelaarset: IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en thema?s Groot succes hier!
Ja Hema en Zeenman hebben ze, hier vonden ze oo het enige leuke om ze uit te trekken en in hun mond te stoppen.
als ik zo op tijd weg ben, zal ik ns even bij de zeeman gaan kijken daar kom ik uit mn werk praktisch langs
Mijn baby vond het wel leuk! Ik weet dat het veel duurder is dan Zeeman, maar ik zag net dat je die van Lamaze ook los kunt kopen, zonder de polsrammelaars! bol.com | Lamaze Voet Rammelaars, Rc2 | Speelgoed
Zeeman, en hier ook uittrekken en in de mond stoppen. Mn dochter ging ook eerst staan en toen pas zelf zitten. Ook wel logisch, want vanuit staan ging ze op haar bibs zitten.