Babysokjes met rammelaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jorietje, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Onze kleine man "moet" wat meer met zijn voetjes gaan spelen, dus we willen zijn voetjes wat interessanter voor hem gaan maken, zodat hij het leuk gaat vinden.. Dit "moet" van de fysio omdat hij nu te veel met zijn voetjes afzet, kont gaat dan omhoog en dat is juist niet bevorderlijk voor het gaan zitten.. Fysio is bang dat hij (als het zo blijft gaan) te snel gaat staan, wat later weer problemen op kan gaan leveren met lopen (vreemd loopje ofzo). Ik weet niet goed of het echt allemaal zo'n drama is als hoe zij op ons over kwam, maar goed, ik wil er uiteraard wel aan mee werken en hem later geen loopproblemen bezorgen..
    Fysio zegt wel meer wat en wat bleek dan steeds, een paar dagen nadat we bij de fysio zijn geweest doet meneer ineens precies wat de fysio "wil" (en dat oefenen we echt niet veel, hij is blijkbaar net ietsje langzamer dan de fysio denkt of wil)

To the point: Nu is mijn vraag: weten jullie waar ze van die sokjes verkopen met een rammelaar eraan of met een leuk beestje of weet ik wat er allemaal te koop is..?

Groet,
    Joriet

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Weet dat de Hema ze heeft.waren destijds witte met een beestje erop. Andere winkels hebben ze vast ook. Succes!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    bij de zeeman! ik had ze daar gekocht echt hele lieve... 1 paar met hondjes en 1 paar met schaapjes.. nog goedkoop ook..

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

ja hema.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  6. Vagans

Vagans Niet meer actief

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hema!
    Hier trok hij ze gelijk uit ;)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja Hema en Zeenman hebben ze, hier vonden ze oo het enige leuke om ze uit te trekken en in hun mond te stoppen.

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    als ik zo op tijd weg ben, zal ik ns even bij de zeeman gaan kijken :D daar kom ik uit mn werk praktisch langs ;)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ook via de webshop bij Hema!

hier de link: HEMA

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
  12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zeeman, en hier ook uittrekken en in de mond stoppen. Mn dochter ging ook eerst staan en toen pas zelf zitten. Ook wel logisch, want vanuit staan ging ze op haar bibs zitten.

Deel Deze Pagina