sophie eet geen snoep en zoetigheid, niet omdat ik dat niet wil, maar ze eet het gewoon niet. brood wil ze alleen met smeerkaas/smeerworst op kdv ook met vleeswaren. met zoetigheid hoeft ze niet. maar wij eten thuis ook zelden zoetigheid, we hebben zelfs alleen maar pindakaas en pasta in huis. snoepjes hoeft ze ook niet ze eet alleen koekjes en rozijntjes vind ze lekker. moet zeggen dat ik het ook niet zon erg vind, want tanden poetsen gaat niet iedere dag even goed. wie zn kindje eet ook geen snoep ed?
Mijn zoontje eet ook geen snoep. Het enige wat hij wel lekker vind zijn pepernootjes, verder eet hij niks qua snoep, chips ed. Ben er wel blij om, want het is al een behoorlijk stevig mannetje.
Laura vindt alles wat zoet is eigenlijk ook niet lekker. Ze eet wel koekjes met chocolade!! En chips vindt ze ook lekker. Maar dat krijgt ze alleen in het weekend! Ik ben er ook alleen maar blij mee. Want op het KDV krijgen de kinderen zo vaak zakjes met snoep (verjaardagen) en die krijg ik van haar helemaal vol, ze heeft dan meestal alleen de koekjes eruit gegeten.
effe offtopic maar het is af en toe echt niet normaal hoeveel snoep er in zo'n verjaarsdagzakje zit! Hier lusten ze wel snoep maar ze doen er vaak dagen van. Inderdaad niet erg als ze niet van zoetigheid houd, maar misschien komt het nog.
HIer ook geen snoep, maar we hebben het ook gewoon niet in huis. Ja krentjes vind hij heerlijk, of een plakje ontbijtkoek, het meeste blij maak je hem met een plak vlees. Heel soms pasta op zijn boterham, maar dat is het wel Bij ons op het kdv, doen ze zelden snoepjes
esmee krijgt heel af en toe smarties of een chocolaatje, want als het aan haar ligt eet ze de hele dag door chocola en ik vind dat niet nodig. verder krijgt ze alleen krentjes en kinder koekjes en fruit. en hoog uit 1x per maand (ook niet altijd) een bakje nibbits
Jelina is ook geen snoeper. Ze eet liever fruit, tomaatjes, wortel en komkommer. Heel af en toe vraagt ze voor een zakje chips of een doosje smarties. Op brood ook idd alleen maar vleeswaren, kaas en smeerkaas. Pannekoeken vind ze niet lekker, maar maak ik een pannekoek met kaas dan eet ze hem wel. Echt geen zoetekou en ik vind het helemaal niet erg
hier meestal een nijntje koekje . laatste tijd veel snoep in huis gehaald )sintmaarten) toen vond hij toch wel lekker maar met eten kiest hij liever erwtjes/wortel dan pata/
Amy lust wel graag snoepjes maar als ik zeg heb ook een mandarijn/appel/banaan of iets anders van fruit neemt ze dat net zo lief. Enige snoepjes wat ze dagelijks krijgt zijn de vitamine beertjes, ze eet niet zo heel goed laatste tijd daarom krijgt ze die. Dat vind ze al een feest.
hier ook geen snoepers, een koek ga er wel in en veel fruit en yoghurt. heb al tegen mijn schoonmoeder gezegd dat ze met sinterklaas maar veel manderijntjes en van die nic-nac moet kopen maar zeker geen chocola want ze eten dat toch niet op
sophie is wel een dikke chipskont, dat heeft ze van dr moeder maarja dat eten wij als zij op bed ligt, dus krijgt ze zelden. gister hadden we een sint feest, heeft ze een heel (40 gram) zakje chips op en lekker dat ze het vond! pepernoten eet ze ook niet, weet niet wat ze ermee moet. snoep op kdv word niet gegeven geloof ik, heb het iig nog niet gezien.
Mijn neefje had tot hij 4 jaar oud was ook helemaal geen zin in zoetigheid maar daarna heeft hij dat dubbel en dwars ingehaald!! Wel bijzonder om te zien hoor een kleuter die als je aan hem vraagt of hij een snoepje wilt, een vies gezicht trekt! . Mijn zoontje is 15 maanden maar vindt alles even heerlijk... niet dat hij het krijgt maar heel soms een heel klein beetje (kruidnoten, chocolade, koekjes, cake, ijs, slagroom. Alles gaat er met evenveel smaak in.. maar gelukkig spinazie, pompoen, vlees, aardappelen etc ook!)
Vigo vind snoepjes heeeeeeerlijk!!! Ik haal het niet vaak in huis voor hem, maar zo af en toe laat ik hem lekker snoepen hoor Moet kunnen. Wel haal ik altijd rozijntjes in huis, maar dat vind ik niet echt onder snoepjes vallen. Vigo eet gelukkig net zo lief fruit of een stukje worst/kaas.
Mijn zoontje zou het elke dag wel willen eten, hij is gek op chocola, chips en snoepjes, maar gelukkig net zo blij met een koekje of rozijntjes. chips en een snoepje krijgt hij zelden, wel regelmatig een hapje chocola (mama en papa zijn er ook gek op)