Hallo allemaal, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. speelgoed. Sinterklaas vieren we bij mijn schoonouders, Kerst vieren we bij mijn ouders en in januari is ze jarig. M.a.w.: kadootjestijd! Ik weet alleen niet wat we moeten kopen/vragen. Ze is absoluut niet van de Little people ed. Wat ikzelf heel leuk zou vinden is iets van een spelletje met haar. Ze vindt het erg leuk om dingen samen te doen (bv. klei, vingerverf, puzzel), maar ik weet niet of er al "echte" spelletjes zijn. Overal staat 3+ op en ik wil haar ook niet demotiveren zeg maar. Maar ook materiaal waar ze zichzelf mee kan vermaken hoor ik graag hoor ! Alvast bedankt.
Bij de V&D verkopen ze domino van Woezel en Pip en deze is vanaf 24 mnd staat op de verpakking. De dominostenen hebben een groter formaat dan normaal.
3+ heeft vlgs mij standaard met veiligheid te maken; doen ze bijna overal op om niet aansprakelijk te zijn als iets misgaat. Hdeeft dus niet altjd met lftd te maken. Ms is memory (van Nijntje/ dieren oid) een idee? Je kan dan beginnen met gewoon de kaartjes open te leggen en dezelfde plaatjes bij elkaar te zoeken. Heeft ze al een pop met verzorgingsspullen? Bij de Zeeman is nu voor een paar euro een poppenbadje, flesje en nog veel meer verzorgingsspulletjes te koop.
Onze dochter heeft net een keukentje gekregen voor haar verjaardag (stond ook op +36 mnd, maar ze vind het helemaal geweldig!), was handig aangezien de cadeautjes hierop afgestemd werden, ze kreeg dus gelijk een pannenset, een serviesje etc. Van Sinterklaas () heeft ze vanacht klei gekregen in haar schoen, dat is hier een groot succes. Wat hier ook favoriet is; alles wat met muziek te maken heeft; trommel (is mama minder blij mee), muziekspeelgoed etc. Verder vind ze Dora erg leuk net als Bumba, Nijntje en Mickey Mouse dus we kopen wel eens een dvd met korte filmpjes voor haar. Bij veel speelgoedzaken verkopen ze puzzels voor kindjes vanaf 18 à 24 maanden dacht ik, wij hebben van Nijntje de puzzels bestaande uit twee stukjes die aan de badkamer muur blijven plakken. Nou, hopelijk heb je genoeg suggesties . Gr, Fem
onze dochter heeft een keuken gekregen van ons voor haar verjaardag en is er gek van. wat ze ook had gehad was abrick, ik had er nog nooit van gehoord maar het is een soort duplo maar dan anders en niet eens duur. sinterklaas, van ons krijgt ze een houten puzzel van woezel en pip en verder vieren we het bij me schoonouders ,van mijn ouders krijgt ze kleren. met kerst doen we niet aan kadootjes.
Hey meiden, bedankt voor de snelle antwoorden. Een memory spel en dominostenen zijn idd leuk. Tja, ze speelt al met speelgoed van 3+, maar was bang dat spelletjes van 3+ echt nog te moeilijk zijn. Maar natuurlijk kun je je eigen variatie hierop bedenken (ben alleen niet zo creatief ...). Een keukentje heeft ze en hier is ze gek op, dus hier zal ze wel wat voor krijgen. Meer tips zijn natuurlijk welkom.
Ik vind het juist helemaal niet moeilijk, er is zoveel leuk om te geven vind ik! Nu is Eva ook wel makkelijk en vindt alles wel leuk. Ik en Eva hebben pas een memory spel gekregen, met dieren. Ik wilde graag een memory spel, maar Eva vindt het net zo leuk . Ze zit eigenlijk gewoon de plaatjes te kijken en in en uit de doos doen vindt ze het leukst, maar vanochtend was ze toch op zoek naar de andere pauw. Eva krijgt voor Sinterklaas, haar verjaardag en kerst (allemaal in december ): Een pop Een setjes met luiers enzo voor de pop Een buggy voor de pop Een maxicosi voor de pop Een dekbedovertrek van Dora Van Little People de leuk en leerzaam stad. Ze is niet zo van Little People, maar ik hoop dat dat nog komt Een speelhuisje met glijbaan. Met het oog op de toekomst met nog een kleine meid erbij, dat ding gaat nog wel een paar jaar mee dus. Het is best wel duur en ze krijgt het dus van ons voor haar verjaardag. Bambino Loco, is vanaf 3 jaar, maar wie weet dat ze het over een half jaartje ook al wel snapt. Een nachthemd van Dora/prinses En nog wat houten puzzels Best veel, maar dat krijg je als alle feestdagen gevierd worden en iedereen wat wil geven... en ze ook nog jarig is. En verder lijkt me een kegelspel van bv. Sesamstraat erg leuk, je hebt 'm ook van Woezel en Pip. Van de week met een bal een flesje omgegooid en dat vond ze geweldig, is alleen zo moeilijk mikken . Met een heel kegelspel zal dat wat makkelijker gaan En kleertjes voor de pop zijn dan natuurlijk leuk. Of een prinsessen dekbedovertrek. En leuke bekers met Dora, Winnie the Pooh, prinsessen of dieren erop. We hebben nu voornamelijk van die fantasieloze Ikea bekers
@Snoopy; de leuk en leerzaam stad is echt super!! Goed cadeau!! Hier hebben we m eerst geleend van de speelotheek; groot succes. Gekocht bij Bart Smit (aanbieding voor de helft van de prijs) en ze krijgt m met snterklaas. Hoop dat Eva t ook zo leuk vindt.
Hahaha, hier ook gekocht eigenlijk vooral omdat het een aanbieding was bij de Bart Smit . Ik vond het anders veel te veel geld voor iets waarvan ik bang ben dat Eva er helemaal niet zoveel mee gaat spelen. Dat vind ik voor 30 euro dan niet zo heel erg... Maar Eva wordt wel steeds geduldiger en ik denk dat ze het toch wel leuk gaat vinden.
Hahaha wat een tips! Van ons krijgt ze ook zo'n speelhuisje voor buiten voor haar verjaardag. Ons meisje vindt ook alles wel leuk, maar alles maar even (is natuurlijk ook niet gek)... Little people heeft ze op haar kdv, maar daar kijkt ze met geen scheel oog naar. Ze heeft liever haar pop, maar om nou alles daarvoor te kopen. Misschien ontkomen we daar toch niet aan .
bij ons is daan de pelikaan een groot sucses dat is net zo iets als elefant alleen bij daan de pelikaan moet je balletjes vangen in een netje mijn dochter was bijna 3 toen ze het kreeg en mijn zoontje 15 maanden en ze spelen hier samen mee ik heb gelukkig geen kindjes die alles in hun mond doen mijn dochter vond geweldig een kaptafel met spiegel en muziek. dora aankleedspel is ook heel leuk. puzzels knutzelspul een pop poppenbedje poppen wagen dat waren toch wel de dingen waar zehet meest mee had
dat 3+ zegt niets, mijn zoontje speelt oo met allemaal 3+ spul. hij is gek op: puzzels!!! zo'n set van 4, 6, 9 en 16 stukjes is ideaal. duplo boekjes autootjes boerderij met dieren (en hek!)
Ik heb voor mijn dochter gekocht: Dierendomino Boerderijdieren Teletubbielaptop Legpuzzeltjes en blokpuzzel van Hello Kitty Houten speelstad Vingerverf Keukenassecoires Boerderij van Little People Magnetisch tekenbord wil ik nog kopen en een keukentje krijgt ze van opa en oma. Een loophondje heeft ze al gekregen, ze vind hem erg leuk, ik erg irritant 8)
Isabella krijgt van ons: - een houten keukentje van Bart Smit (verjaardag) - keuken accesoires zoals pannensetje, kruidenrekje enz (verjaardag) - een houten theepotje en suikerpotje (Sinterklaas) want ze mag zo graag kopjes thee zetten voor iedereen - een elmo knuffel (Sinterklaas) - een avent kalender met chocolaatjes van Dora ( Sinterklaas) - een boodschappen mandje (Sinterklaas) - een bjorn born pop (verjaardag) - een prinsessenpakje (verjaardag) - een zelfgemaakte quilt voor straks op haar grote bed (verjaardag) - boerderij Little People ( verjaardag) En verder koop ik voor Sinterklaas nog wat kleine dingetjes. Vanavond mag ze haar schoentje opzetten en hebben we een puzzeltje gekocht van Jip en Janneke. En verder is mijn inspiratie dan eigenlijk wel op ha ha. Oh ja dit krijgt ze trouwens niet allemaal van ons hoor. Ook een hoop cadeautjes van de opa's en oma's zitten erbij.