lekker slapen zonder huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Heeft iemand ervaring met dit boek? En werkt het ook voor middagslaapjes?

DL slaapt overdag heel slecht, heel vaak hazenslaapjes of ze slaapt een half uurtje tegen mij aan. Snachts slaapt ze tegenwoordig door. Maar dan leg ik haar na de borstvoeding (vaalt ze inslaap) in bed en dan slaapt ze lekker door van half 11 tot volgende ochtend zes en daarna na de eerste voeding valt ze weer in slaap aan de borst tot half 8.
    Maar overdag is een het ramp. Ze valt soms in slaap na de borst, maar is dan rustig een lange tijd wakker en ik maak me hier een beetje zorgen om.

Dus vroeg ik mij af of dit boek ook werkt voor overdag? iemand ervaring mee?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Het boek heeft er hier vooral voor gezorgd dat ik overdag ben gaan doen wat werkt; in ons geval is dat dat ik haar in slaap wieg en dan in bed leg, ze slaapt dan 45 minuten. Ik probeer haar telkens wat eerder in bed te leggen, soms werkt dat, soms niet. Op zich staan er heel handige tips in het boek, maar misschien kan je het eens lenen bij de bieb? Hier ook gedaan, want na 1x lezen weet je het wel, dus dan is lenen wel makkelijk :p

Ik vond het overigens een fijn boek, ik ben nu veel ontspannener als het op slapen aankomt; ze slaapt dan wel nog steeds erg kort overdag, maar ze huilt niet en als ze slaapt, dan slaapt ze ook lekker.

(Nu is ze weer op mijn schoot in slaap gevallen en ga ik haar eens in haar bed leggen :D )

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben nog maar net begonnen in het boek, maar vind 't nu al wel een aanrader!

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dank je dames! Ik ga hem eens lenen bij de bied ;)

5. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Hoe oud is ze?

Deel Deze Pagina