Wij vertrekken binnen een maand op vakantie en ons zoontje van anderhalf is zo gek van water dat hij steeds maar onder water gaat en als we hem niet zouden tegenhouden zou hij alleen in het water springen. Nu zijn we wel altijd bij hem maar zelfs in het water is hij moeilijk te houden. Wat zijn jullie ervaringen met zwembandjes en/of een zwemvestje? Zwembandjes lijken me zo onhandig?
Absoluut een zwemvestje! Geeft ze in het water direct een veilige houding, ze kunnen nooit op hun buikje terecht komen.
Ik vind zwembandjes ideaal. Je bent er toch altijd bij als ze zwemmen en ik heb ze nog nooit in een gekke houding gezien ermee, altijd gewoon het hoofd boven water. Lisa (5) kan inmiddels wel met heel veel moeite een koprol in het water maken met bandjes om, maar dat zal jouw zoontje nog niet kunnen lijkt me
Onze dochter heeft zwemles met een zwemvestje en dat vind ik toch wel een uitkomst, ik vind de bandjes juist onhandig al hebben wij die nog voor onze jongste dochter. Vestje blijven ze ook goed mee boven water, wel goed op gewicht letten, dat hij niet te licht is voor het vestje want dan gaat hij wel koppie onder.
ik had voor dl zo'n zwemband waarin ze al in de goede zwempositie liggen. swimtrainer heet die die vond ik wel heel handig..
Wij hadden een zwemvest, maar onze jongens vinden dat niet prettig. Ondanks het juiste gewicht en leeftijdsklasse was die voor onze jongste veelste groot en dus onveilig. Ik heb nu maar bandjes besteld.
Ik ben die alleen vanaf 15 kg tegen gekomen online... Zwembandjes en vestjes - Ikbenzomooi.nl Goedkope zwembandjes kopen online Onze jongste red dat nog niet, maar weet niet welk gewicht jullie kindje heeft.
ik zeg vleugels... zwemvestjes zijn fijn - mits je de goeie hebt! Er is nog steeds veel rotzooi op de markt- zwemvestjes waarmee ze als ze op hun buik komen, niet meer teruggedraaid komen. Bij vleugeltjes weet je in elk geval waar je aan toe bent. Puddlejumpers vind ik ook wel wat- daar heb ik nog geen nadelen bij gevonden, maar nooit zelf bij mijn eigen kinderen getest . (bij de swimtrainer heb ik dus ook meerdere kinderen (die iets groter waren, vanaf 2 ongeveer) die in ondiep waren zo enthousiast waren dat ze vanuit staan voorover sprongen en niet meer terug konden...)
Deze zijn toch van 15 tot 20 kilo ? Mijn dochter heeft dezelfde en weegt ruim 20 kilo en blijft er prima mee drijven Vind ze ideaal want ze zitten ook nog eens lekker ze kan er ook prima in spelen. Hoeven niet de hele tijd aan en uit.
Absoluut voor een zwemvesten maar dan wel een goede gekocht bij het zwembad. Is best duur maar ze kunnen er ook wel lang mee doen. Ons zoontje heeft nu sinds een 5 weken zwemles (peutersurvival zwemles) met vestje en dat gaat echt goed. Bij zwemvesten altijd het vestje op de rug sluiten zodat zij het niet zelf uit kunnen trekken.
Ik heb armbandjes en een vestje, maar dat vestje werkt voor geen meter. We hebben vanalles geprobeerd, maar hij ging te makkelijk met zijn hoofd onder water zonder weer vlot boven te komen. Bij de bandjes gaat het prima..
Easy swim pro staat er op het pakje. Het is een broekje met een vestje. Ik heb het in het zwembad moeten kopen (alle kindjes hebben daar dit pakje aan) en het kostte 43 euro. Hij zit best strak (gaat op gewicht) en hij moet dus achterste voren aan.
Easyswim.com | EasySwim maakt zwemmen leuker makkelijker Staat een en ander beschreven over de drijfpakjes.