Al ruim een week heeft zoontje 26 maanden dat ie de aandrang om te poepen voelt. Hij schreeuwt oh aaaah poeoeoeoep! En rent als een dolle rond. Ik kan hem niet helpen, ik vraag hem of ie op wc of potje wil, maar dat wil ie niet. Hij heeft nu 4 dagen in 1 week tijd wel gepoept maar het is zo groot als een perzik en het is vrij hard. Heb al wat huis tuin keuken hoedjes geprobeerd om poep minder hard te krijgen. Maar ik denk dat de poep hard wordt omdat het te lang in zijn lichaam zit en hij niet overweg kan met de aandrang Wat kan ik nog meer? Na het weekend wil ik even bezoekje bij ha doen
Roosvicee laxo al geprobeerd? Ik zou forlax halen bij de ha. Dat hielp hier als enige. Zijn alleen vezels.
Laat hem echt op zijn gemak op de wc/potje zitten. Belangrijk is dat hij ondersteuning heeft voor zijn voetjes. Daarom is een potje eigenlijk het best. Dan ontspannen de bekkenbodemspieren zich. Als hij dan zit, maak het gezellig met een boekje of zing een liedje. Klets over vanalles en nog wat. Op den duur moet het toch een keer komen. Succes!
Wij gebruiken nog steeds macrogolum. Poeder dat je in ieder drinken kunt oplossen en dat poep zacht houdt.werkt super
Na 24 uur met laxo, zat meneer net 3 min in bad. Hij zei wel poep maar niet oo de manier van afgelopen dagen. En ja ineens zegt ie kijk mama, heeft ie zijn drol in handen, pfff En ik zag er nog 1 zwemmen... Eindelijk Hij heeft vrijdag zaterdag di wo en donderdag ook gepoept maar Met moeite dus en harde drollen. Donderdag was het een dubbel zo grote.... En nu dus 2 Wilde al hele dag niks eten, gelukkig wel drinken... Na bad toch geprobeerd hem iets te laten eten en ja! Een kwart meloen en boterham! TopM En toen? Ja een plakpoep luier zonder dst ie poep riep.... Hopelijk is het klaar