Onze dochter van net 1 jaar is zo onhandig. Ze loopt sinds ze 11 mnd is maar men ze valt zo vaak. Vooral als ze 2 dingen tegelijk doet. Ze valt dagelijks best wel hard, zo zielig voor haar. Ze kijkt gewoon niet uit.Ook speelgoed slaat ze zichzelf regelmatig mee. Vaak gaat het goed maar zoals gisteren heeft ze een schaafwond op haar voorhoofd gekregen. Nog meer onhandige kindjes hier? Kan ik er iets aan doen of is het afwachten.
Haha ja herkenbaar, mijn zoon heeft ook ontzettend klunzige momenten. Vooral ook als hij moe is, als hij maar blijft struikelen is het vaak bijna bedtijd gewoon afwachten. Vallen en stotengel in huis halen. Oppassen dat het niet echt gevaarlijk wordt, maar ze leren er wel van. Even doorbijten!
Hahahaah wat dacht je, dat ze toen ze ging lopen gelijk haar grove en fijne motoriek volledig ontwikkeld zou hebben? Dat duurt nog wel even hoor en het gaat met heeeeel veel vallen en opstaan. Dus inderdaad flink vallen en stotengel in huis halen!😀
Ja mijn zoon! Hij viel echt enorm veel, hij had zovaak bulten op z'n hoofd en zijn benen zijn ook blauw van het vallen. Heb regelmatig gedacht wat zullen mensen wel niet denken als ze hem steeds met plekken zien. Maar bij hem komt het doordat 1 voetje wat naar binnen staat en hij heeft een beetje platvoetjes daardoor heeft hij geen goede balans. Ik zit nu op oefentherapie/mensendiek en ik merk wel vooruitgang. Maar jou kindje is nog zo klein! Komt heus wel goed, ze is pas net 1 jaar geworden.
Vallen en stoten gel is een goede! Vind het gewoon zo zielig. Ze was kiekeboe achter de gordijnen aan het doen. Opeens hoor ik boem ligt ze daar weer op haar rug. Het is zo weer over het verdriet maar zo sneu. Ik ben zelf ook onhandig dus ze heeft het niet van een vreemde haha
Hier ook een soepkip. Het kan zo een tijdje goed gaan maar dat volgt altijd met dagen van veel vallen, stoten en struikelen. Mijn dochter heeft nog wel eens haast en dat is geen goeie combi met speelgoed op de vloer, kasten en tafels of zelfs drempels.. Ben het nog wel gewend van de oudste. Die stootte haar teen nog aan een zandkorrel
Haha heb soms het idee dat onze dochters erg veel op elkaar lijken. Die van mij waggelt ook alweer een tijdje maar wat een kluns zeg. Dat ik me ooit constant zorgen heb gemaakt dat ze vaak met haar hoofdje tegen het bed stootte... Kan ik me nu met al die valpartijen niet meer voorstellen
Héél herkenbaar! Dochter loopt ook sinds 11 maanden en is inmiddels bijna 15 maanden. Sinds een week denk ik: goh, ze valt wat minder vaak. Daarvoor ook om de haverklap een bult of blauwe plek. Ik zie dat niet als onhandig, hoort gewoon bij het proces van leren lopen. Goed opletten en anders lekker smeren met de gel, meer kun je niet doen!