Wie heeft er ervaring mee en tips voor? Wij overwegen een terrasheater onder de overkapping. Onze overkapping staat aan onze tussenwoning, dus redelijk beschut maar de zijkanten zijn niet dicht, dat hebben we bewust gedaan om meerdere redenen. Zou een heater werken dan? Het liefst willen we er 1 die we op de muur kunnen hangen tussen de overkapping en het raam, daar is een stuk muur.
Wij hebben een terras heater gehad, zo’n grote staande, met gasfles. Werkte ENORM goed, echt geen kou gehad . Maar per abuis een keer buiten laten staan met een enorme storm, inclusief hagelbui en daar kon die niet zo goed tegen .
Wij hebben ook een staande, maar dan een lage. Dus als je zit op ooghoogte. Net een grote lucifer en écht zo fijn. Zitten wielen waardoor je m er zo bij rijdt. En zit een beschermzak overheen zodat je hem zo in de hoek kan zetten. https://www.bol.com/nl/p/eurom-area-lounge-terrasverwarmer-gas-staand-verrijdbaar-verwarmt-tot-50m-max-9000-w/9200000025128979/?Referrer=ADVNLGOO002042-G-63721777652-S-489360474899-9200000025128979&gclid=Cj0KCQjwhIP6BRCMARIsALu9LflBqQoRF_KFErKGbxRrUJ6b8Exl8vm25j5jE_tmurzJoXAwFTE9HFkaAo7NEALw_wcB
Mijn ouders hebben iets dat lijkt op een lamp/luster Ik weet niet welk merk het is maar het lijkt op deze
Ik ken mensen die een lamp hebben. En als het wat kouder is moet iedereen dichtbij het tafeltje gaan zitten om het warmer te krijgen. Ik zou toch gaan voor eentje die je kan verplaatsen. Dat geeft veel meer mogelijkheden!
Die heb ik ook. Er zitten 3 standen op. Maar mijn veranda is aan 2 kanten open. Ik heb hem al tig keer verplaatst. Hij hangt nu dicht op hang eistoelen. Het is wel opletten met opstaan. Maar ik ben er blij mee. Staat leuk, en ik ben toch vaak alleen of met zn tweetjes. Dus prima voor mij.
Mijn ouders zijn ook maar met 2 en als wij komen en het word te koud gaan we in de tuinkamer zitten. Dus voor bij hen ideaal. Bij hen is het aan de zijkanten ook wel afgesloten.
Thuis hebben we alleen open lucht, maar we hebben ‘m laatst meegehad naar de buren en toen onder de overkapping gezet. Ding is echt heel erg lekker warm.
Wij hebben deze. Zitten drie standen op. Hij hangt bij ons in ons prieel. Dat kan helemaal gesloten worden. Het fijne aan deze heather is dat hij infrarood is. Daardoor straalt hij geen enorme hitte uit als je er dicht onder zit. Maar warmt hij wel de omgeving op. Onze vorige was er wel een die hitte uitstraalde. Dan was het niet fijn om er pal onder te zitten.
Hahaha ik ook! Ik dacht hmm dat bestaat toch niet dus het volgende wat ik las was terrasHATER. Toen dacht ik nou nou dat is ook wat. Toen maar het topic geopend