Zingen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha...ja begon met violen toen ik 5 jaar was...vandaar, alleen doe ik er NIETS meer mee...wel jammer...al speel ik geregeld, als je stopt verleer je het...dat is zonde...vroeger wilde ik altijd naar het conservatorium....is er nooit van gekomen...opeens veranderde mijn mood...en wilde ik wat anders doen... maar nu heb ik er wel spijt van... ik heb zelf niet veel tijd om naar jamsessies te gaan of wat dan ook...ikdoe nu een HBo opleiding...en nu met de zwangerschap kost dat veel tijd en energie... maar als ik een gig heb, doe ik dat natuurlijk graag....

    wat doe jij eigenlijk precies...qua stijl van muziek...
     
  2. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee ik voel af en toe was... maar goed ik ben pas 14 weken...dus dat komt allemaal nog wel...ik denk dat mijn kindje nog niet eens wat kan horen ;) ...

    Aretha Geweldigg !!! wat leuk zeg....beetje inhetzelfde straatje... ;)
     
  3. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Een heleboel eigenlijk.. op dit moment ben ik niet aan het optreden dat kost me veel te veel energie en wij hebben ook nog een boekingskantoor net geopend www.buro-jos.nl dus dat trek ik niet.. ja wat ik doe is vooral vel oefenen met kinderliedjes hahaha.. nee aretha franklin, Heart, Ilse delange en vooral vel popnummers..
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Leuk ...ECht !!...

    als ik klaar ben met school, denk ik dat ik me ook maar meer ga stortenop het muziek maken...het maakt me blij...vooral wanneer je de mensen om je heen positief ziet zijn over wat je doet....

    ik vind het echt leuk wat je doet....
    ik vind het mooi om goede muziek te maken... veel covers ook...soms ook eigen nummers... in dezelfde tijl...ik hou van de oude garde... hahahah

    hey jij bent ook degene van oprah net...valt me op !!!hehehe
     
  5. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    hahaha ja.. chatbox zou nu wel handig zijn hahahaha... Muziek maakt mensen blij en soms verdrietig ik vind het zo mooi wat muziekmet mensen kan doen.. Alleen moet ik met die hormonen van mij geen droevige nummers horen hahahaha.. Wat studeer je dan, zonde als je niet naar het conservatorium bent gegaan.. Ik ben niet super in noten lezen ik doe bijna alles op gehoor.. ja ik weet wel wat d enoten zijn maar bladmuziek jezus dat dat leesbaar is hahaha kom er soms echt niet uit hahah mijn oortjes daar vertrouw ik op..
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHA.... ja klopt...ik doe un ech tiets heeeeeel anders: Asian trade management HAHAHA !!...

    maar goed...mijn moeder zei altijd GA nou naar het Conservatorium, maar ik was eigenwijs....maakt ook allemaal niet meer uit..!!!

    en inderdaad een chatbox zou nu niet verkeerd zijn :)
     
  7. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    nou ja het kan altijd nog.. al lijkt mij de rockacademie leuker.. Misschien een heel persoonlijke vraag hoor maar was je gepland zwanger dan met je opleiding enzo?
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    neee niet geplaned....haha, maar zeker wel gewenst.!! het was een grote verrassing voor ons... gewoon door de pil heen, dus ja ik denk dat het maar zo had moeten zijn dan...

    sorry voor de late reactie....ik vertel mijn vriendin net dat ik zwanger ben....ze is een beetje in shock..!!!
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    hahahahahaha kan ik me voorstellen, ik ben zelf 23 niet veel ouder hoor. bij ons was het wel gepland Maar ach het maakt ook niet uit het is leuk zo'n kleintje.. Ik vindhet alleen wel jammer dat sommige mensen me jong vinden..beetje vervelend hebje daar ook last van??
     
  10. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ja heel erg....ik was 19 toen ik zwanger werd...ben pas 20 geworden...toen was het nog erger...maar het blijft nog steeds...ik hoor dagelijks...wat ben je jong...en ik zie er nog jonger uit .... maar het maakt niet uit... IK moet het kindje opvoeden..niet zij ....
     
  11. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    nee dat is waar, ik ben alleen wel een aantal vriendinne kwijt geraakt.. tja ik wil niet meer stappen nou.. Ik ga soms nog wel es ff weg, maar niet meer de beest uithangen en dat snappen ze niet... Gelukkig waren mijn beste vrienden wel op de hoogte dat wel een kindje wilden... En hoe reageerde je ouders. Bij mij wel goed.. mijn schoonouders waren zelfs dooe het dolle heen
     
  12. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Maar ik zal morgen wel weer ff lezen ik ben zo moeeee ik ga lekker koesen.. Weltrusten daar!!
     
  13. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Jammer van die vriendinnen....Waren het ook niet echt vriendinnen...
    Ik heb het nu mijn vriendin verteld..enis helemaal blij voor me :D ...


    nou mijn moeder vond het heel erg...maar vind het nu stiekem toch wel leuk....en geeft tips...mn schoonouders daarentegen...vinden het niets...en praten er niet over..maar dat interesseert me niets...ik vind het wel zielig voor mn vriend...zijn broertje daarentegen is een schat en doet alles voor me....hahahah

    dus ja...

    slaap in iedergeval lekker...en sorry dat het zo lang duurde..!!!


    sarah
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn broertje was als baby helemaal gek van alicia keys . Dit omdat ik het altijd draaide en me moeder draaide het altijd, dus zodra die geboren werd en dat liedje hoorde werd die echt rustig en zat die echt te luisteren echt leuk is dat :)
     
  15. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zing in een gospelkoor....echt heel gaaf, volgens mij komt mijn kindje met "o happy days" mijn buik uitzetten..... en dat vind ik dan natuurlijk helemaal niet erg..... ik vind het wel leuk dat er nog meer mensen met muziek bezig zijn....mijn vader zei altijd; ik verplicht mijn kinderen niets, maar ik wil dat ze muziek kunnen maken, want dat kan ik zelf niet....dus ben ik braaf op dwarsfluit les gegaan, en daar ben ik nog steeds heel blij mee...
     
  16. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Er zijn dus toch wel een beol mensen die muziek maken.. Hey Agnes vond je dat leuk dwarsfluit? Ik vind het zo jammer dat je altijd eerst met dwarsfluit moet beginnen, ik denk ook dat de reden is dat veel kiinderen niet naar een muziekschool gaan... Jos (mijn vriend) geeft gitaarles aan kleine kids bij ons in het dorp van een jaar of 8 en die leren chipz te spelen op de gitaar is toch veel leuker voor die kleintjes... Maar Agnes in een gospel koor in makkum.. Ik heb zelf ook ooit in Makkum gewoond. Op de boterstraat ken je dat?
     
  17. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja de botterstraat ken ik, en het gospelkoor is in nijland..... ik kom oorspronkelijk uit delfzijl, en dwarsfluit heb ik toen der tijd zelf voor gekozen, bij ons begon je met blokfluit en klokkenspel....
     
  18. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    oja blokfluit ik haal het door elkaar heen sorry.. makkum is een leuk plekje om te wonen.. Wij gaan er altijd heen met de fiets wij wonen er vlakbij hahah lekker over de dijk..
     
  19. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja lekker he.....wij wonen praktisch aan de dijk....(de gereformeerde kerk hebben wij in de achtertuin staan) 2 straatjes verder hebben we de dijk...ik mag er ook graag met de hond even wandelen, en langs de tennisbaan natuurlijk. daar kan je ook lekker wandelen
     
  20. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    ik hoop straks naar mijn zwangerschap over de dijk tekunnen skeeleren hahah.. Wij wonen hier letterlijk aan de dijk (harlingerhaven) Het waait alleen altijd wel super hard hoor hahaahhaah, het mooiste aan makkum wat ik me kan herinneren is het spelen bij amels hahah daar zaten wij altijd, ik was nog vrij jong toen ik daar woonde, maar hoe ben jij dan in makkum terecht gekomen, door je man/?
     

Deel Deze Pagina