Zingen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 27 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ja ik ben getrouwd met een man die uit nijland komt.... toen we plannen hadden om samen te gaan wonen, was het makkelijker dat ik naar friesland zou gaan, hij had namelijk een vaste baan, en ik kon zo overgeplaatst worden van school. ik heb mijn examenjaar van de spw toen in sneek afgemaakt... enne, dat kwam mede omdat we sneller een huis hadden dan we hadden verwacht... nu woon ik alweer bijna 4 jaar in makkum, maar daarvoor heb ik eerst nog een 4 maanden in nijland bij mijn schoonouders in huis gewoond, (dat kwam omdat we nog niet klaar in huis waren en ik al wel naar school moest...) het huis is nog niet helemaal klaar, maar in elk geval bewoonbaar...het zijn eigenlijk nog de kleine dingen die gedaan moeten worden.... snap je het allemaal nog?
     
  2. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ja hoor hahahahah.. Wel fijn zeg, nijland hahah ik kom eigenlijk uit Sneek dus ik ken de opleiding op de friese poort wel, er hebben vast mensen bij jou in de klas gezeten die ik ken.. Nijland is wel een leuk dorpje maar Makkum lijkt me leuker daar zit je teminste aan zee.. Kon je wel aarden met mensen uit het dorp dat is bij ons hier in wijnaldum moeilijk
     
  3. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Wat grappig, al die muzikale mensen... !!!


    Zelf zing ik heel veel, met name musical en keltische muziek, zing ook in een pop- en musicalgroep.. gister nog een optreden gehad zelfs, ik was de slotact, hihi..

    Maar goed, ik vind zingen heerlijk, voor jezelf zal het ook goed zijn, lekker ontspannen, goede buikademhaling, en ik geloof inderdaad dat een kindje er wat van meekrijgt..

    Verder speel ik ook nog piano.. kijken hoe lang ik daar nog achter pas, hiha..

    Momenteel zing ik veel uit de musical 'Wicked' .. hele goede muziek... nou hoop ik alleen niet dat mijn kind er dan groen uitkomt als ik het teveel zing


    (Wicked is gebaseerd op 'the wizard of oz' .. en gaat over de grote gemene heks.. die groene dus, die groen ter wereld komt ;) )
     
  4. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Leuk zeg.. ik kan helaas niet meer optreden kost me teveel energie hahah maar ik ga nog steeds mee naar de optredens van mijn vriend....
     
  5. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    tsja, ik zie ook wel hoe het allemaal gaat lopen.. ben nog maar kort zwanger, en mijn energie is dalende...

    Heb in mei :confused: nog een paar optredens staan (niet alleen hoor, geef geen soloconcerten ;), zing wel veel solo) maar ik ben benieuwd of ik het tot die tijd ga redden...
     
  6. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik haak ff in, maar dan op een andere manier:
    Ik hoorde van de week het volgende verhaal (iemand vertelde het me, ik heb het niet zelf gezien of gelezen ergens, dus als er foutjes/onjuistheden in zitten: duizend maal sorry. Het kwam hier op neer:)
    Een (volwassen?) vrouw, had steeds een bepaald kinderliedje in haar hoofd. Ze wist niet hoe ze er aan kwam, en deed eens navraag bij haar moeder. Die kreeg meteen tranen in haar ogen. Wat bleek? Desbetreffende liedje, had de vader van de vrouw tijdens de zwangerschap, steeds gezongen tegen de buik/het ongeboren kindje. Die vader was helaas verongelukt (voor de geboorte/of kort daarna, zijn dochter had hem in elk geval niet gekend), maar het zingen, had zo dus wel herinneringen achter gelaten!
     
  7. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje, dat zou best kunnen hoor, ik geloof wel dat mijn kindje alles nu hoort....of naja....klanken in elk geval!
     

Deel Deze Pagina