welk tijdschrift/ boekjes zijn leuk voor een kleuter die 6 jaar wordt

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by friesje1978, Apr 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

Jun 7, 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi
    mijn dochter wordt dit jaar 6 jaar
    en nu ben ik aan het orienteren welk week of maandblad of boekjes er geschikt en leuk zijn om een jaarabbonnement op de verjaardag te geven

hebben jullie tips?

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Wij hadden hetzelfde idee voor onze dochter. Een abo op maan-roos-vis of Donald duck junior. Probleem met de eerste is dat deze pas ingaat in september, dat vind ik te lang na haar verjaardag. DD junior kan dan nog, maar dat is wellicht nog te moeilijk.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben maan roos vis, erg leuk!

4. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik denk dat maan-roos-vis leuk is, of misschien Bobo? J heeft geen abbonement, maar deze bladen wel eens gekregen en ze vindt ze altijd erg leuk!

Qua boekjes zijn misschien de eerste samenleesboekjes (of kleutersamenleesboekjes) al wel leuk, ik weet niet of haar interesse daar ligt? Dat komt natuurlijk straks na de zomer snel genoeg in groep 3!

5. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

Feb 5, 2015
    1,258
    55
    48
    NULL
    NULL
    De Okki!

6. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,249
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    De Donald duck is grote favoriet hier bij mijn zesjarige dochter, ook al kan ze nog niet lezen. Ze zit er uren inverdiept!

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,133
    8,867
    113
    Katrien, al komt die maar een keer per twee maanden... Donald Duck is hier ook favoriet.

Op kinderbladen.nl staan veel bladen, stonden ook bladen tussen die ik nog niet kende.

Share This Page