hoi mijn dochter wordt dit jaar 6 jaar en nu ben ik aan het orienteren welk week of maandblad of boekjes er geschikt en leuk zijn om een jaarabbonnement op de verjaardag te geven hebben jullie tips?
Wij hadden hetzelfde idee voor onze dochter. Een abo op maan-roos-vis of Donald duck junior. Probleem met de eerste is dat deze pas ingaat in september, dat vind ik te lang na haar verjaardag. DD junior kan dan nog, maar dat is wellicht nog te moeilijk.
Ik denk dat maan-roos-vis leuk is, of misschien Bobo? J heeft geen abbonement, maar deze bladen wel eens gekregen en ze vindt ze altijd erg leuk! Qua boekjes zijn misschien de eerste samenleesboekjes (of kleutersamenleesboekjes) al wel leuk, ik weet niet of haar interesse daar ligt? Dat komt natuurlijk straks na de zomer snel genoeg in groep 3!
De Donald duck is grote favoriet hier bij mijn zesjarige dochter, ook al kan ze nog niet lezen. Ze zit er uren inverdiept!
Katrien, al komt die maar een keer per twee maanden... Donald Duck is hier ook favoriet. Op kinderbladen.nl staan veel bladen, stonden ook bladen tussen die ik nog niet kende.