Op 18-03-2009 zijn we alweer vijf jaartjes getrouwd! We zijn getrouwd waar we toen woonden, in Harelbeke. Hoe was dat? Trouwen in Las Vegas?
30-06-2007 getrouwd in Venray Op 06-03-2007 waren we 9 jaar samen, maar in maart is het weer meestal nooit zo mooi, vandaar dat we wat met de cijfers gehusselt hebben. Toen kwamen we op 30-06.
Dat was helemaal S.U.P.E.R het is hier rechtgeldig hoor, we hebben allerei papieren geregeld een heel gedoe. We hadden hier thuis een wedding pakket geboekt via internet. Het klopte allemaal precies, om 11.00 haalde de limo ons op. Gegarandeerd mooi weer.Zal de chapel eens opzoeken.
Kirby was ook heel erg gaaf, echt iets om nooit te vergeten. Wij zijn duikers dus we wilde ook heel graag daar iets mee doen! Mensi lijkt me wel heel erg grappig om op die manier te trouwen!
getrouwd op 15-02-2008 valentijnsdag (de 14e) was bezet en ik wilde niet nog een jaar wachten nu kan manlief in elk geval 1 dag onthouden! (hoop ik voor zijn eigen bestwil....)
Wij zijn 2 juli 1999 getrouwd (in zaandam), dus aankomend jaar mogen we ons 10 jarig jubileum gaan vieren Overigens zijn we al vanaf januari 1990 met elkaar, dus bijna 19 jaar..
6-9-2003 getrouwd in Maastricht. Op Chateau Neercanne,echt superromantisch,in de mergelkelder met alleen kaarsverlichting...
Op 10-10-08 zijn we 1 jaar getrouwd We zijn getrouwd op het strand van Blaauw Baai in Curacao. Dag van ons leven
Wij zijn getrouwd op 30-05-2006 We hebben elk jaar een 'feestweek' want we zijn op 28 en 29 mei jarig! Nu twee jaar later bedachten we dat het eigenlijk wel leuker was om een andere trouwdatum te hebben, want alles is nu zo 1 keer in het jaar! Al vieren we ook nog elk jaar de dag dat we elkaar hebben leren kennen en dat is dan weer in de winter...