Zink of selenium voor de man?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dame82, Apr 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Hallo dames,

Wij zijn bezig met IUI en de zaadkwaliteit is niet altijd top naar mijn idee! Ik heb mijn vriend aan de zink/selenium pillen gezet en wonderbaarlijk was het zaad de laatste keer beter! Nu kom ik tot de ontdekking dat in verschillende merken zink/selenium-pillen een andere samenstelling zit: bij de een meer zink en bij de ander meer selenium! Weet iemand welke van de twee stoffen nu belangrijker is voor de zaadkwaliteit? Of maakt het niets uit?

2. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Geen idee maar wij kregen van de gyn condensyl om de zaad kwaliteit te verbeteren. Dat heeft toen gewerkt-mede met een foamecho- want ik was de keer daarop meteen zwanger... nu proberen we het weer zo met condensyl

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Dit product kende ik niet, maar zie op internet dat het wel duur is! Zo slecht, om er zoveel geld aan uit te geven, is het zaad nou ook weer niet (2-10 miljoen na opwerking). Een potje voedingssupplement vind ik wel de moeite waard..ik zou natuurlijk wel eens kunnen kijken welke voedingssupplementen erin zitten en hoeveel! Misschien kan ik zo ontdekken of zink of selenium bekangrijker is!
    Bedankt voor je tip in ieder geval :)

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Nog andere dames die een idee hebben?

Share This Page