zinnelijk worden en kleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door dds, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Gekke titel he?;)

Julia geeft al een tijdje aan dat ze moet poepen of plassen....dan is het voor mij een strijd om op tijd te zijn. Broek uit (soms ook nog schoenen:x) romper losmaken, luier uit en op het potje.....

Ik kan het niet snel en zij kan het niet lang ophouden, dus wat trek ik haar aan? In haar blootje rondlopen is geen optie.

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Een legging met een leuk jurkje. En dan gewoon een onderbroek eronder doen. Spijkerbroekjes zijn op dit moment (Robyn is net een paar weken zinderlijk) heel vervelend aangezien ze die zelf nog niet uitkrijgt.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja hier ook onderbroekjes gebruikt toen
    dat gaat toch net even stukken sneller dan die paar drukkertjes :)

en bij ons zomer.. dus ook veel jurkjes
    dat scheelt een enorme berg wasgoed namelijk

4. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Wij zijn ook net begonnen met oefenen. Bij ons loopt ze in een hemdje en onderbroek met een jurkje erover. Binnen is het nu nog warm genoeg bij ons om met blote benen te lopen. Buiten heeft ze natuurlijk nog een legging aan.(en jas)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zou het ook houden op niet te strakke legging of joggingbroekjes, makkelijk en snel uit. Of alleen een onderbroekje. Jurkjes vind ik minder handig, verwdijnen altijd in de pot of wcpot.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb dr ook veel leggings onder laten plassen ;)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jurkjes vind ik ook erg onhandig. In het begin liep mijn dochter in een wat langer boxershortje of een onderbroekje met legging.
    Nu na een week of 2 trok ze zelf alles gewoon uit.

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Thanxs!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Bij zoonlief zijn we toen gestopt met de rompers, en deden hem een onderbroek aan. Je kunt er ook nog voor kiezen om een luierbroek ipv een luier aan te trekken, maar heel veel maakt dat niet uit.
    Makkelijke broeken (dus niet met een knoop in knoopsgat, maar een drukknoop of zo'n haakje) of een legging, dan zal het nog wel eens lukken om op tijd bij de wc of het potje te zijn.

O ja, en schoenen hoeven niet per se uit, toch? Gewoon broek op de enkels, kind op de wc. Met zoonlief ging en gaat dit in elk geval prima.

Deel Deze Pagina