Anti muggen spul

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nelta, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

De eerste muggenbulten zijn hier alweer een feit.
    Welk spul kan ik gebruiken voor mijn zoontje van bijna 14 maanden?
    Wat werkt bij jullie goed?

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb vorige zomer/najaar niks gebruikt voor Aaron. Hij had er geen last van. Heeft je zoontje er last van dan?
    Hier overigens een maand geleden al de eerste muggenbult gespot (bij mezelf overigens ;)).

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Mja hij zit er niet aan, maar hij heeft er 2 nu.
    Maar ik zou liever voorkomen (voor zover mogelijk) dat hij helemaal onder zit straks ;)

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi Nelta je zou een lotion kunnen halen met citroen geur even na vragen bij de drogist of apotheek dacht ik, Dat smeer je op je kindje je hebt het geloof ook opnatuurbasis, Dus baat het niet schaat het ook niet oja je ruikt dan wel citroentjes vries.

Verder een hoorraam nemen dat er geen muggen via zijn raam zijn kamertje in zouden kunnen komen en elke avond voor dat hij gaat slapen even goed kijken of je geen mug zit.

verder heb je ook een pompje waarmee je dacht muggenspeksel uit zou kunnen zuigen bestaat ook voor bijen steken zo dat de jeuk minder woord voor de rest tja. Steken doen ze toch wel als je bloed eenmaal lekker is voor muggen. weet er alles van er zitten er bij mij 6 van een week of twee terug.

Succes. ;)

Deel Deze Pagina