Hallo allemaal, Ik ga met mn dochter van bijna 3 jaar, volgende week een kijkje nemen bij peutergym. Welke schoenen kan ze het beste aan en wat zal ik haar aantrekken qua kleding? wat doen jullie altijd bij je kind aan? Tips zijn erg welkom! Bedankt alvast! ps: en hoe vinden jullie kinderen peutergym eigenlijk? ben echt heel benieuwd hoe mn dochter het gaat vinden. Ze is nogal een kat-uit-de-boom-kijker...
Hoi, Wat ontzettend leuk dat je dochter dit gaat doen! Ik geef zelf peutergym. Qua schoenen zijn die simpele 'slof' schoentjes het makkelijkst. Die kan je kopen bij de scapino voor 2 euro ofzo. Ze zijn er in het wit, zwart en in het roze. Qua kleding maakt het niet zoveel uit, als ze er maar makkelijk in kan bewegen. Niet te warm en niet te koud. Er zijn veel kinderen die even de kat uit de boom moeten kijken maar als het goed is kan de juf hier op in spelen. Om haar zo een beetje mee te krijgen. Veel plezier, ik hoop dat ze het leuk gaat vinden!
Dank je! ik hoop dat ze het ook leuk gaat vinden! wat is dan niet te warm of niet te koud? iemand een tip via internet ofzo voor kleding?
Ik zit ook met Naomi op de peutergym. Super leuk vind ze het! Ik trek meestal een legging aan met een shirtje bij Naomi zit ook lekker comfortabel. Ik heb echte gym schoentjes voor haar gekocht bij de van haren, witte
haha zie al een heerlijk lachende meisje bij je naam! leuk dat ze het zo naar dr zin heeft! Ze mag dus vanaf 2 jaar er al op? Leuk hoor! iK heb net peutergym ontdekt en dat is hier aan de overkant van mn huis! en het kost bijna niks!
Niet bij een gymnastiek of turnvereniging? Die verzorgen het hier bij ons ook. Even gegoogled voor je:Lesrooster
http://www.sportartikelenshop-pro.nl/shop/images/12819-02%20Dresden.jpg Dit soort gymschoenen hebben de meeste kinderen bij mijn zoontje aan met gym. Ze zijn gewoon te koop bij scapino.
oke, dan vind ik die van Naomi erg mooi, maar ook handig met de klittenband! Zal es ff kijken waar ik die kan bestellen! Nog leuke ideeen voor een gymoutfit?
gymschoentjes van de schoenenreus/van haren of scapino voor ongeveer 5 euro. Als instapper, met een bandje over de wreef of met klittenband. Qua kleding; dochter heeft of een balletpakje aan of een (korte)legging met t-shirt. En in de winter soms een lange legging.
Ik ben met mijn dochter vanaf 20mnd tot 2,5 ongeveer naar peutergym gegaan. Ze vond het erg leuk, maar ging vanaf 2,5 3 ochtenden naar de psz en de gym kon niet op andere dagen.. Zij had meestal gewoon kleertjes aan die lekker zitten, legging/maillot en shirtje, maar ze hoeven niet perse gymkleertjes aan ofzo. Schoenen had ik voor haar gewoon van die leren slofjes, die ze dragen als ze net kunnen lopen. Had die besteld toen ze net kon lopen, maar waren veel te groot, dus later goed van toepassing bij de gym. Ook ging ze wel gewoon op dr sokken of blote voeten. Bij de Scapino/Bristol ofzo hebben ze ook van die simpele witte of zwarte gymschoenen met zo'n bandje. Die ga ik straks wel kopen voor schoolgym.
Wij gaan al vanaf dat Sven twee is en ik laat m op z'n blote voetjes meedoen. Eigenlijk zijn de meeste kinderen op blote voetjes. Hij draagt een joggingbroekje en t shirt en de meeste meisjes een legging met shirt. Toen we net begonnen had Sven nog helemaal de concentratie niet om goed mee te doen. Zeker de groepsspelletjes niet. Maar nu hij ouder wordt wel en dat is erg leuk om te zien. Aan het einde ruimen de ouders alles op en dan zitten de kindjes lekker wat te drinken en eten. Ook schattig om te zien.
onze oudste is vanaf haar 3 jaar bezig, zij heeft de wat stevigere schoentjes die ik hier al voorbij zag komen. Dat vind ik zelf net wat prettiger. Als gympakje heeft ze deze: https://www.efteling.com/webshop/p-7156-balletpakje-assepoester-sprookjesboom.aspx maar die heeft ze indertijd op 5 december gekregen. In het begin droeg ze gewoon een shirtje en kort zacht, broekje. Toen het blijvend bleek te zijn, kwam het balletpakje. Als deze straks weer te klein is, komt er een wat simpeler gympakje. Bij ons is het trouwens van 3 tot 4 en dan een uurtje zónder ouders.
Hier met onze dochter vanaf een jaar op de gym. Iedere keer hebben wij gympschoentjes die soepel zitten en een witte onderkant hebben aangetrokken. Wij hebben haar steeds een korte broek, een soort gymbroekje, met t-shirt aan gedaan. Als het kouder werd een legging of een wat langer broekje, maar meestal heeft ze het echt wel warm van al het hollen en vliegen!
Kheb nog es ff in der kast gekeken en trek wel een korte broekje en shirtje aan. Kijk wel goed om me heen op de peutergym. Leuk om te lezen dat jullie kinderen het zo naar hun zin hebben op de peutergym! nou ben ik heel benieuwd hoe mn dochter het woensdag gaat vinden!