Ben nu toch vast wat bezig met geboortekaartje + tekst. Ik heb besloten dat ik sowieso na de geboorte een geboortekaartje wil sturen, ondanks de onzekere tijd die er dan aankomt. Hij heeft een ernstige hartafwijking en het is nog onzeker hoe 't allemaal zal gaan, in ieder geval moet hij 3 open hart operaties ondergaan. Ik wil graag een gedicht met dat ik heel blij ben dat hij geboren is, dat hij heel erg welkom is, maar ook iets erin dat het nog onzeker is. Ik had nu deze twee gevonden: Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand Mijn grote hand, jouw kleine een ijzersterke band wanneer je in mijn armen ligt en zo tevreden naar me lacht lijk ik alles te vergeten dat daar buiten op mij wacht alle strijd en alle tranen alle stille pijn verdwijnt en de wereld lijkt voor eventjes normaal te zijn. Maar het moet dus niet te 'zwaar' zijn en wel echt een vrolijk geboorte kaartje met dat hij welkom is. Alleen dan ook weer niet de normale tekst, aangezien het nou eenmaal echt anders gaat en hij nog wel een zware strijd zal moeten voeren..