Menstruatie zet niet door en negatieve test, aarghh!

Discussion in 'Zwanger worden' started by CurlyWurly84, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Word jij hier ook zo onzeker en chagerijnig van?!

Normaal altijd een stipte cyclus, je kon je klok erop gelijk zetten. Sinds je besloten hebt graag een kindje te willen is je hele cyclus van slag en ben je ineens overtijd en heb je, tot nu toe, een negatieve test in handen! AAARGHHH!

Uit hier al je frustraties over deze onzekerheid!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    hahaha ohw omschrijft heeeelemaal hoe ik me voel de laatste tijd ;) neens 10.000 kwaaltjes, rare cyclussen enz... maar het betekend allemaal niks ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff snap je helemaal!

4. Naad26

Naad26 Lid

Aug 5, 2012
    66
    10
    8
    Female
    NULL
    NULL
    Jaa inderdaad helemaalgoed gezegd..
    Normaal kon je er je klok op gelijk zetten, en nu??
    Gaan er gerust 3 a 4 dagen overheen inclusief negatieve testen

Grrrr en laten we het maar niet hebben over die zogemaamde symptonen die ineens komen opduiken 😠

5. CurlyWurly84

Oct 14, 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het lijkt wel psychisch! Ik had ook 'alle' kwaaltjes; zere borsten (nog steeds), steken in liezen, misselijkheid, pff... Super frustrerend! Het is echt een kunst om er niet teveel mee bezig te zijn. Grote vraag is: hoe krijg je dit voor elkaar? :p

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja zodra je richting nod gaat is alle nuchterheid verdwenen hahahahaha

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde!snap niks meer van die cyclussen,eerste paar maanden om de 30/33 dagen ongesteld de laatste keer 55 dagen en zit nu op 57,heb vanaf dag 33 al lichte menstruatie pijn en tot de 55 dagen wat meer pijn en nu is dat alweer bijna weg,gistermiddag testje gedaan en negatief...

8. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Erg he!
    Ik had dit bij mijn dochter. Besloten om ervoor te gaan (bij gebruik condooms), meteen 1e ronde overtijd met een hoop kwaaltjes en negatieve test na negatieve test. Ik werd er knettergek van, dacht dat ik schijnzwanger was of zo!

Maar... testje nr 6, 10 dgn overtijd werd toch een tuurtestje en 12 dgn overtijd een goede positieve test in handen! Bleek ik dus opeens een heel laat ei te hebben gehad ;), daarvoor en daarna nooit meer gebeurd...

Succes dames met afwachten, het is zenuwslopend! Hoop dat jullie ook zo'n positieve afloop krijgen!!

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Herkenbaar.. En het lukte me de afgelopen tijd echt erg goed om nuchter te bijven maar ja.. als dat eerste vermeende kwaaltje opduikt is het exit nuchterheid.

Alleen weet ik niet wanneer mijn NOD is of ik mijn ovulatie heb gehad, tot mijn grote ergernis. :') Ik test maar in de wilde weg.

10. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ik herken dit veel te erg. En het meest frustrerende vind ik nog dat alle mensen om mij heen tegen me zeggen dat ik rustig moet blijven, en er vooral niet teveel mee bezig moet zijn. (al hebben ze stiekem wel een beetje gelijk).

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Kache die wil ik ook hahaha
    @wannebe...oh ja.....niet zoveel mee bezig zijn....grrrr... hoe kan dat nu!

Ik ben vandaag misselijk en dan denk je toch weer hmmmmm....en ja je weet het kan niks zijn maar ook kan het iets zijn......dus,......hahaha

12. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

Mar 25, 2009
    356
    0
    0
    Hier ook zo'n rare cyclus ineens, ben al ruim twee en een halve week overtijd, normaal nooit, maar niet zwanger. Heb ook regelmatig kwaaltjes die goed kunne passen bij een zwangrschap.... Laat die ongi nu maar komen, of nou ja liever nog een posi test natuurlijk ;)

Share This Page