Hoihoi! Ik heb een doos met knuffels staan waar we niks mee doen. Weggooien vind ik zonde dus zou ik het graag geven aan mensen die er wel wat mee kunnen. Ik heb geen idee of er stichtingen/goede doelen oid zijn die ik er blij mee kan maken. Wie weet t wel?
Voedselbank? straks tegen sinterklaas/kerst proberen ze altijd wat leuks voor de kinderen mee te geven!
er zit een vrouw op marktplaats in vlijmen die heel heel heel veel knuffels heeft. als en kindje een knuffel kwijt is heeft zij hem bijna altijd wel. misschien kun je haar ermee helpen. er zijn meiden hier die precies weten wie ik bedoel
Wij hebben het op marktplaats gezet, en bij ons kwam toen een vrouw die speelgoed en knuffels zocht die ze naar arme landen stuurde.
ja eerste wat in mij opkwam was ook, even het ziekenhuis bellen... of idd voedselbank e.d.... anders toch marktplaats.
Bedankt allemaal voor de reacties! Volgens mij werkt een vriendin van mijn zusje op de kinderafdeling van het ziekenhuis. Die zal ik dus even mailen! Thanx!