Hallo allemaal, Dit jaar is de beurt aan ons. Wij hebben de eer om het kerstdiner te mogen maken. Nu wil ik iedereen (13 personen) aan tafel laten zitten. Maar onze eetkamertafel is niet zo groot. Dus wie heeft er een goed idee om een grote tafel te maken/creeeren? En natuurlijk ook niet te duur ... Wie heeft de gouden tip? Groetjes, Mariska
Wat je kan doen is 2 deuren uit hun kozijn tillen en die op schragen leggen. Die zijn bij de bouwmarkt nog geen tientje per stuk. Groot kleed erover en voila. Wel natuurlijk even het beslag en eventueel ook de scharnieren er af halen.
Inderdaad dat! Wij hebben een oude kastdeur hiervoor op zolder liggen. Kampeertafels? Tafel lenen? Hier gaan we dan een tafel bij mijn broer lenen en lopend naar huis
Ons bureau was oven hogen en best lang dus die hebben wij erbij gedaan. Als je hetzelde opmaakt is niet raar. Of een tuintafel of kampeertafel idd
behangtafel (dan wel zo'n stevige). Of campingtafeltjes Wij hebben een keer met 12 man gegeten. Wij hadden 2 4 persoons eettafels en nog een campingtafeltje (op zn hoogst gezet). Zo hadden we een lange rij.
Inderdaad stevig behangtafel. En anders campingtafels. Mooi tafelkleed er over heen en klaar. Zag laatst in een folder een opvouwbare tafel staan. Kon je heel compact dubbel vouwen die hebben mijn ouders nu gehaald bij de marskramer stond er 1 in de folder en er was nog een folder maar die weet ik zo niet meer. Was met stickers plakken. Wij hebben het hier ook een jaar gehad maar hebben een vriend die werkt als cateraar dus die hebben we gevraagd om een tafel te brengen.
Vind de behangtafel wel een goede tip! Wij hebben een tafel die je kan uitschuiven tot 6-8 personen, ideaal.