Hallo allemaal, Misschien is het een leuk idee om een onderdeel ook te wijden aan de wat oudere kinderen die net gaan praten of al kunnen praten! Ik moet altijd zo vreselijk lachen om wat kinderen kunnen zeggen, als ze iets omschrijven, of die bijdehante opmerkingen die ze kunnen maken! Mijn dochter is nog te klein, die zegt net een aantal woordjes, maar ik weet wel dat mijn nichtje er ook zo eentje is, helaas hoor ik haar opmerkingen nu niet meer zoveel omdat ik op Aruba woon, maar ik kan er geen genoeg van krijgen om daar over te lezen!!! Misschien kan er iets verzonnen worden, waar ouders hier wat over kwijt kunnen, het kan bijvoorbeeld gezet worden in het rijtje "na de bevalling", onder "peuter&kleuter"?!? Je kan het dan Kinderpraat noemen of Praatjesmakers, ik zeg maar wat, maar het lijkt mezelf eigenlijk wel een leuk idee!!! Misschien is het helemaal niets hoor en heel lastig, maar denk gooi mijn idee gewoon neer en ik lees jullie reactie dan wel !
Zeker een leuk idee, er is ook zo'n rubriekje in de libelle. Mijn bazin vertelt trouwens ook regelmatig wat haar kleinzoon nu weer zei Is inderdaad altijd leuk